Roundcube met agenda plugin

Pagina: 1
Acties:
  • 492 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander.jansen
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-09-2023
Hey, Ik heb roundcube draaien voor een aantal mail accounts. Ook is er bij al deze accounts een agenda beschikbaar en contacten, nou wil ik met namen de agenda werkend hebben. Ik heb een aantal verschillende plugins gevonden en geprobeerd. een aantal vallen af omdat ze hun eigen database gebruiken in mysql. en een andere die ik geprobeerd heb, zorgt ervoor dat heel roundcube niet meer geladen wordt.

Weet iemand een plugin die wel werkt en zijn data van de server afhaalt waar ook de e-mail draait? in dit geval is het een OSX server maar zolang er caldav gebruikt wordt is het geen probleem. indien mogelijk ook graag een beschrijving hoe de plugin geïnstalleerd moet worden. ik heb namelijk nog wat verschillende manieren gezien...

Sander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
sander.jansen schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:35:
Ik heb een aantal verschillende plugins gevonden en geprobeerd. een aantal vallen af omdat ze hun eigen database gebruiken in mysql. en een andere die ik geprobeerd heb, zorgt ervoor dat heel roundcube niet meer geladen wordt.
Ah een aantal verschillende plugins. Als je dan ook nog even aangeeft wélke en welke daarvan wat precies mankeerde dan kunnen we allemaal onze tijd efficiënter gebruiken dan plugins aandragen die je al lang en breed hebt afgeschoten ;)
sander.jansen schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:35:
indien mogelijk ook graag een beschrijving hoe de plugin geïnstalleerd moet worden. ik heb namelijk nog wat verschillende manieren gezien...
Wilt u er nog een koekje bij misschien? Kom nou, we verwachten wel eigen inzet en documentatie en/of de installatieinstructies lezen moet je prima zelf kunnen. Dit is veel te veel een Kan iemand even...? topic (en dan ook de reden waarom ik het sluit). Maar ik mis ook de nodige (zichtbare!) eigen inzet die ook beschreven staat in onze Quickstart. En het is niet alsof we je dat voor 't eerst vertellen.

Lees trouwens ook Waar hoort mijn topic? eens even want ik zie even niet waarom dit uberhaupt in Webdesign, Markup & Clientside Scripting staat...

[ Voor 11% gewijzigd door RobIII op 25-11-2015 14:03 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.