Hey, Ik heb roundcube draaien voor een aantal mail accounts. Ook is er bij al deze accounts een agenda beschikbaar en contacten, nou wil ik met namen de agenda werkend hebben. Ik heb een aantal verschillende plugins gevonden en geprobeerd. een aantal vallen af omdat ze hun eigen database gebruiken in mysql. en een andere die ik geprobeerd heb, zorgt ervoor dat heel roundcube niet meer geladen wordt.
Weet iemand een plugin die wel werkt en zijn data van de server afhaalt waar ook de e-mail draait? in dit geval is het een OSX server maar zolang er caldav gebruikt wordt is het geen probleem. indien mogelijk ook graag een beschrijving hoe de plugin geïnstalleerd moet worden. ik heb namelijk nog wat verschillende manieren gezien...
Sander
Weet iemand een plugin die wel werkt en zijn data van de server afhaalt waar ook de e-mail draait? in dit geval is het een OSX server maar zolang er caldav gebruikt wordt is het geen probleem. indien mogelijk ook graag een beschrijving hoe de plugin geïnstalleerd moet worden. ik heb namelijk nog wat verschillende manieren gezien...
Sander