Prive sauna, ervaringen mee?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.804 views

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Ik ga binnenkort een huis kopen en wil in 1 van de kamers een sauna maken. Ik heb 1 of 2 persoons sauna's gevonden tussen de 1300-2300 euro.

Graag jullie ervaringen, werkt dit goed? Kost het veel stroom geld? Heeft het nadelen?

De meeste hebben krachtstroom nodig, is dat moeiljk aan te leggen?

Ben benieuwd. Ik vind sauna's erg relaxt dus zou tof zijn om zo cheap een sauna te hebben.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En wat heb je zelf al uitgezocht? Dit is wel weer een helpdesktopic, er is de verwachting dat je zelf op zoek gaat.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Ik heb in mijn badkamer een 2 persoons infrarood sauna staan. Gebruik hem alleen niet echt veel om iets zinnigs te kunnen zeggen over de kosten. De vorige bewoner heeft hem ooit laten plaatsen dus kwa aansluiting kan ik ook niet echt veel zeggen.. :P

Toevallig heb ik er gisteravond 20 min in gezeten ivm wat rugklachten, dan is het wel erg lekker. Ik ben zelf ook wel van de sauna's (ga gemiddeld 2 keer per maand naar een welness centrum voor de sauna's). Ondanks dat ik er thuis niet supervaak in zit ben ik er toch blij mee. Succes ermee iig.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• Tennisbal
gambieter schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:18:
En wat heb je zelf al uitgezocht? Dit is wel weer een helpdesktopic, er is de verwachting dat je zelf op zoek gaat.
Ik ben niet op zoek naar een sauna die vind ik zelf wel. Het gaat mij om de ervaringen. Dat kan ik nergens vinden....

• Tennisbal
m0nk schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:18:
Ik heb in mijn badkamer een 2 persoons infrarood sauna staan. Gebruik hem alleen niet echt veel om iets zinnigs te kunnen zeggen over de kosten. De vorige bewoner heeft hem ooit laten plaatsen dus kwa aansluiting kan ik ook niet echt veel zeggen.. :P

Toevallig heb ik er gisteravond 20 min in gezeten ivm wat rugklachten, dan is het wel erg lekker. Ik ben zelf ook wel van de sauna's (ga gemiddeld 2 keer per maand naar een welness centrum voor de sauna's). Ondanks dat ik er thuis niet supervaak in zit ben ik er toch blij mee. Succes ermee iig.
Een infrarood sauna vind ik maar vreemd :) Ben op zoek naar een echte die 100 graden aan kan.

Hebben jullie een ruimte ingericht met sauna attributen? Of alleen de sauna zelf? Een emmer met water enzo lijkt me tof om te hebben

• emnich
  • Registratie: November 2012
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

Ik heb er een gehad in mijn vorige huis maar bedenk wel dat het heel lang duurt voordat het echt goed opgewarmd is. Even 30 minuten van te voren bedenken om er in te gaan is er niet bij. Die van mij was overigens wel voor 6 personen dus dat scheelt nog wel...

Stroomkosten vallen wel mee.

• Tennisbal
emnich schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:27:
Ik heb er een gehad in mijn vorige huis maar bedenk wel dat het heel lang duurt voordat het echt goed opgewarmd is. Even 30 minuten van te voren bedenken om er in te gaan is er niet bij. Die van mij was overigens wel voor 6 personen dus dat scheelt nog wel...

Stroomkosten vallen wel mee.
Ik denk dat zo'n klein ding wel sneller warm is. Iemand hier ervaring mee? Kan hem altijd vanaf afstand aanzetten natuurlijk.

• emnich
  • Registratie: November 2012
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

Vraag het even aan de fabrikant.... Het hangt compleet af van je kachel en de inhoud van je sauna.

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:43
Keer op keer wordt je verzocht om een TS te maken met concrete zaken die je zelf echt niet weet of echt niet kan vinden. Zaken zoals krachtstroom aanleggen wel/niet, hele spa in je huis bouwen wel/niet zijn toch echt overwegingen die wij niet voor je kunnen maken. Verbruik vind je in de specificaties, maar zonder ook maar een concreet iets lijkt dit meer op een aankoopadviestopic of een helpdeskvraag. Om die reden het welbekende slotje.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.