Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Goedemorgen,

Zelf nog geen ervaring met Tele2 mobiel, ik zit momenteel bij T-Mobile maar ik vroeg mij het volgende af en kan dit niet direct vinden op de site van Tele2:
Als bij mijn huidige abbonement, mijn databundel (1GB) op is, dan wordt de snelheid van mijn mobiele internet teruggeschroefd waardoor ik geen extra kosten heb, hoe is dit bij Tele2 Mobiel geregeld? wordt het inernet afgesloten? loopt het door op dezelfde snelheid met aanzienlijke kosten of wordt ook de snelheid teruggeschroefd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royalty
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-10 11:23
Met de komst van de nieuwe bundels wordt de snelheid teruggeschroefd.

Voordelen Tele2 SIM only
- Nieuwste 4G netwerk.
- Geen buitenbundel vrees meer.
- Hoge databundels tegen lage prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Top, thanks!

Ik zit namelijk te kijken naar een nieuw toestel, ik heb opzich aan 1GB voldoende, soms maak ik het op, meestal niet maar wil dan niet ineens extra kosten hebben.

Voor wie nog op zoek is naar een goede aanbieding, abbonement icm iPhone 6S, ik kwam deze tegen: klik
iPhone 6S16GB - 1GB/100min voor €36 p/maand, geen bijbetaling voor toestel, eenmalige betaling aansluitkosten van €30. Totaal over 24 maanden dus: €894

Als ik bij mijn huidige provider ga kijken, dan kom ik op ruim €1100 voor hetzelfde aanbod.

Op dit moment zit ik met een iPhone 5 en een sim-only abbonement van 1GB/0min voor €13,40 per maand, als ik de iPhone 6S 16GB los zou kopen (~€700) dan kom ik over 24 maanden op een bedrag van €1021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royalty
Aansluitkosten is €10 bij Tele2

Maar ik zie al dat de Holiday acties er aan zit te komen. Dus wacht maar even.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:33
Royalty schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:16:
Met de komst van de nieuwe bundels wordt de snelheid teruggeschroefd.
Hmm, dat was zo aan het begin van het jaar. Bij de huidige nieuwe bundels wordt je afgesloten tot je nieuwe bundel ingaat of je bijkoopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geen12
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-10 12:25
hcQd schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:48:
[...]

Hmm, dat was zo aan het begin van het jaar. Bij de huidige nieuwe bundels wordt je afgesloten tot je nieuwe bundel ingaat of je bijkoopt.
Klopt, sinds de nieuwe bundel kan je niet meer internetten als je je internetbundel hebt verbruikt.
We houden niet van nare verrassingen. Daarom krijg je op 80% verbruik van je internetbundel van ons een sms. Je krijgt er ook één als je helemaal door je bundel bent. Je kunt dan niet meer internetten, zodat je niet voor onverwachte kosten komt te staan. Wil je toch het internet blijven leegtrekken? Bestel dan via sms of de MijnTele2 app eenmalig een extra bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royalty
Bedoelen ze dat dan met geen-buiten-bundel vrees?

Dit is misleiding!!!

[ Voor 19% gewijzigd door Royalty op 25-11-2015 17:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SkyFlyer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-10 20:05
Uhm... (Disclaimer: Ik werk bij Tele2) wat is de misleiding? Je kunt geen onverwachte buiten bundel kosten krijgen: data wordt dichtgezet en bij niet onbeperkt bellen krijg je een waarschuwing SMS als je belbundel leeg is.

Eenmalig bundel aanschaffen is zeer eenvoudig een wordt uitgelegd op een landingpage als je bundel leeg is.

Er staat duidelijk niet 'onbeperkt internet' (terwijl je in werkelijkheid wordt teruggezet in snelheid. Dat is in mijn ogen pas misleiding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royalty
Misleidend is dat verkopers deze term bij meerdere providers gebruiken. Terwijl het bij de ene provider teruggeschoefd wordt en bij de ander niet. Ligt dus niet aan Tele2.
Pagina: 1