Als jouw 5s nog voldoet zou ik lekker een jaar sim-only doen. Er komt elk jaar een nieuwe, je hoeft niet elke 2 jaar een nieuwe te kopen. Spaar jezelf de kosten.
sebastius schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:28:
Als jouw 5s nog voldoet zou ik lekker een jaar sim-only doen. Er komt elk jaar een nieuwe, je hoeft niet elke 2 jaar een nieuwe te kopen. Spaar jezelf de kosten.
Heel veel niet nee, groter scherm, snellere CPU en betere camera, force touch. Maar allemaal dingen waar de meeste gebruikers best zonder kunnen. Sneller is alleen nuttig als je veel game speelt, voor gewone apps merk je het maar nauwelijk.
Ik zou alleen zelf niet meer terug willen naar een kleiner scherm, maar das persoonlijk.
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Zonder dat je vertelt wat je wensen en eisen zijn is het lastig te bepalen of het nut heeft. Daarom; lees de reviews en ervaringen van andere gebruikers en bepaal dan zelf of het nut heeft voor jou. Dit topic gaat derhalve op slot.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/