Toon posts:

UPC, nieuw laagterecord: 2,66 EURO

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bovendien kan ik uit eigen ervaring zeggen dat de helpdesk de afgelopen dagen naar nieuwe laagtepunten is afgedaald; 1e lijners die VOLSTREKTE ONZIN-adviezen geven, lijnen die verbroken worden etc.
Dit is natuurlijk slechts één ervaring, de mijne, maar misschien zegt het toch wat over hoe het een en ander ervoor staat.

Bovendien doet bij mij geen enkele Chello-newsserver het meer, hetgeen door de helpdesk (2e-lijner) bevestigd wordt, en is niet duidelijk of daar spoedig verbetering in komt.

Is een algehele ontmanteling van de organisatie op handen?

Misschien kunnen Warbringer en andere Helldeskmedewerkers hierover hun licht laten schijnen, voorzover ze inzicht hierin hebben en eerlijk mogen zijn.

• Fatalharry
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 14:27
UPC heeft dat betaal nummer in gebruik genomen om meer geld te hebben voor verbetering van service.
Zo weet ik dat er extra mensen zijn aangenomen om de chello helpdesk behoorlijk uit te breiden.
Bedoeling van UPC is dat de wachttijden binnenkort weg zijn (zoveel mogelijk)
UPC bedoelt het allemaal goed, maar soms gaat het niet zoals ze willen :?

Ikzelf werk bij UPC digital, deze helpdesk is perfect in orde, maar hoe het verder bij chello is weet ik niet

• Rtificial
  • Laatst online: 12-08 10:32

Rtificial

as fake as can be

De aandelenkoers van UPC is inherent aan het wel of niet functioneren van bedrijfsonderdelen. Chello maakt momenteel dezelfde problematiek door als WOL en PI enige jaren geleden, na een groeiperiode. Daar wordt hard aan gewerkt. Daarnaast heb ik begrepen dat de downtime de laatste tijd al behoorlijk verminderd is, en hebben ze het garantieplan gelanceerd. Dit alles om de klant te leveren waar hij voor betaalt.
Wanneer je wat te klagen hebt kan je dat hier natuurlijk uiten, maar ga een en ander niet relateren aan een aandelenkoers, zolang je niet precies weet wat er gaande is, en blijkbaar niet eens de moeite neemt de krant erop na te slaan.

"Don't blow out my candle if you want yours to shine brighter..."

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 20 juni 2001 12:56 schreef Rtificial het volgende:
De aandelenkoers van UPC is inherent aan het wel of niet functioneren van bedrijfsonderdelen. Chello maakt momenteel dezelfde problematiek door als WOL en PI enige jaren geleden, na een groeiperiode. Daar wordt hard aan gewerkt. Daarnaast heb ik begrepen dat de downtime de laatste tijd al behoorlijk verminderd is, en hebben ze het garantieplan gelanceerd. Dit alles om de klant te leveren waar hij voor betaalt.
Wanneer je wat te klagen hebt kan je dat hier natuurlijk uiten, maar ga een en ander niet relateren aan een aandelenkoers, zolang je niet precies weet wat er gaande is, en blijkbaar niet eens de moeite neemt de krant erop na te slaan.
Heb je mijn posting wel goed gelezen?

Jouw reactie staat vol halve en hele onwaarheden, teveel om met mijn geringe typevaardigheid allemaal even te ontkrachten.

Verwijderd

Chello heeft nog fl 1800 van mij tegoed omdat ze al meer als 1 jaar geen rekeningen van mij betaalt hebben gekregen >:)

Als ze nou faillit gaan hoef ik dan niet te betalen of zouden ze me "vergeten" ? :9~

Verwijderd

Nou ik zou geen aandelen gaan kopen want volgens mij gaan ze alleen nog maar verder dalen en gaan ze misschien failiet of in ieder geval overgenomen worden. Ja hoe kan het ook anders.

Verwijderd

Op woensdag 20 juni 2001 22:03 schreef BAZZA het volgende:
Chello heeft nog fl 1800 van mij tegoed omdat ze al meer als 1 jaar geen rekeningen van mij betaalt hebben gekregen >:)

Als ze nou faillit gaan hoef ik dan niet te betalen of zouden ze me "vergeten" ? :9~
Heb ik vaker gehoort, dat chello gewoon vergeet rekeningen te sturen etc.
Tsja dan is het niet raar dat er te weinig geld binnen komt >:)

Verwijderd

volgens mij gaat UPC hardstikke naar de tering , en daar zit ik dan met me chello (dat overigens PERFECT werkt)

upc is gewoon stom bezig (geweest) :r

Verwijderd

Op woensdag 20 juni 2001 12:56 schreef Rtificial het volgende:
dit is dus onzin hè, UPC gaat dit never niet overleven! Ten eerste zijn de schulden te hoog, waardoor je meteen het tweede punt krijgt, de aandeelkoers is niets meer waard.
Ten derde gaat de kabel binnenkort open waardoor andere partijen op de duurbetaalde chello lijntjes hun diensten kunnen gaan aanbieden.

Ook wilde ze chello naar de beurs gaan brengen waardoor ze weer geld zouden ontvangen, maar nu ze chello als onderpand hebben gegeven voor een lening kunnen ze dat ook niet meer!

Iedereen dacht een aantal jaar geleden dat er veel geld in breedband internet (wat chello eigenlijk niet eens is! want ze zijn te langzaam om zichzelf echt breedband internet te noemen) verdiend zou kunnen worden, maar dat valt nu toch erg tegen!

UPC wordt straks gewoon voor een symbolische gulden verkocht ofzo want de schuld is ook al veel te groot!

RTL Z ;)

• Rtificial

Rtificial

as fake as can be

Allereerst is UPC geen zelfstandige organisatie, en kunnen ze niets meer doen zonder toestemming van Liberty Media. Ten tweede zou technisch gezien nog steeds een beursgang van Chello mogelijk zijn, ondanks de in pand stelling hiervan door UPC. Tot slot is UPC hard bezig te werken aan liquiditeit door het afstoten van bedrijfsonderdelen, en het langzaamaan volledig uit handen geven van de verantwoordelijkheden aan liberty media en UPG (Moederconcern van UPC).

• Rtificial

Rtificial

as fake as can be

Overigens is het niet zo dat ik adviseer te investeren in UPC, blijft hier op 'sell' staan.
;)

Ohja, een dalende beurskoers of zelfs waarde 0 staat los van een faillisement...

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-03 16:32
Ik denk ook dat ze failliet gaan, en het zou me niks verbazen als KPN dezelfde richting op gaat!

Verwijderd

Op donderdag 21 juni 2001 11:59 schreef Bigfoot72 het volgende:
Ik denk ook dat ze failliet gaan, en het zou me niks verbazen als KPN dezelfde richting op gaat!
neej kpn word opgekocht heel ander verhaal ;)

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-03 16:32
Op donderdag 21 juni 2001 12:43 schreef mafiasven het volgende:

[..]

neej kpn word opgekocht heel ander verhaal ;)
Ik zei ook dat KPN richting failliesement gaan. Idd is het waarschijnlijk dat ze dan overgenomen worden. Hoewel, als de schuldenlast erg groot is, lijkt het me voordeliger om KPN dan eerst failliet te laten gaan en dan de (zeer waardevolle) boedel voor een zacht prijsje over te nemen

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
UPC gaat gewoon weer door ze lenen 1 miljard met als onderpand CHELLO :(
Pagina: 1