Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Aankoop advies

Pagina: 1
Acties:

• ruben123321
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 28-10 14:58
Beste Tweakers,

Ik ben momenteel heel erg aan het twijfelen ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik speel al een tijdje simpele spellen op de pc. Nu wil ik toch graag wat grafische games (b.v. Fallout 4 ) spelen, maar mijn pc kan dat jammer genoeg niet aan met het gevolg van veel lagg. Nu is dit al een redelijk oude pc en vind ik het jammer om hier nieuwe gear te voor kopen, dus ik dacht inplaats van dat ik iedere 3 a 4 jaar nieuwe gear moet kopen kan ik dan niet beter een xbox one kopen.(xbox one omdat mijn xbox 360 me prima bevalt en mijn ps3 1e gen niet want maakt best veel herrie) En dan ong. 10 jaar door gaan met die xbox. Want me pc games speel ik toch liever met me controller dan me toetsen bord en muis. Maar ik weet niet wat ik moet doen een pc van een X aantal euro en dat die dan een X aantal jaar mee gaat of een xbox one (of andere console), Waar mee ik zkr nog 8 jaar mee door kan en de nieuwste spellen mee speel. Ik weet het de graphics op pc zijn veel beter maar mijn scherm is 1080p en ik vind dat wel prima aangezien new gen console gwn 1080p output heeft (wss nog wel meer) vind ik dat geen probeem. Maar ik weet het niet ik hoop dat jullie mij hier in kunnen advieseren. Voor de prijs ik zou rond de €400 willen uitgeven.

m.v.g. Ruben

p.s. Ik wil mij excuseeren voor enige taal en gramartica fouten