Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Google Search: oude layout, langzaam en knoppen werken niet

Pagina: 1
Acties:

• Elazz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-10 21:33
Beste tweakers

Om één of andere reden is de google search engine overgegaan (enkel onder web) op de oude layout. Geen afbeeldingen suggesties meer, product placement. Enkel tekst met een thumbnail en voor de rest slechts witte ruimtes. Verder springt die telkens naar het engels en de knoppen werken helaas vanuit daar dan ook niet meer.

Dit probleem is bij meerdere browsers het geval (Chrome en Edge).

Verder werken de andere search engines niet dus het lijkt me om een systeemfout te gaan of malware of wat dan ook?

Iemand enig idee wat dit kan veroorzaken?

• commentator
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:16
Heb je de virusscanner al eens laten scannen?
Heb je adwcleaner (https://toolslib.net/downloads/viewdownload/1-adwcleaner/ ) al eens laten scannen?

• Elazz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-10 21:33
Ja, meerdere keren verscheidene zaken uitgeprobeerd. Adwarecleaners, virusscanners, hijackthis etc. Zelfs na een clean install (1x gedaan) is het teruggekomen.

Scannen en hijackthis tesamen zorgt ervoor dat het een 2 tal dagen normaal blijft. Chrome resetten hetzelfde iets langer.

Raak echt gefrustreerd. (Surface Pro 3)

[ Voor 41% gewijzigd door Elazz op 12-12-2015 22:52 ]

• error 404
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 18-11 11:39

error 404

Gebruiker niet gevonden

Ik vermoed dat het aan de snelheid van je internet ligt.

• Keuvie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-11 19:55
Ik gooi even een balletje op; Zou het aan de DNS instellingen kunnen liggen?

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Weet je wel zeker dat je juiste url intikt? Illegale sites maken gebruik van "typos" waardoor je zomaar op namaak google kan komen. googe.com of goolge.com
Zulke "typo" websites komen nog steeds geregeld voor en aantal blijken originele site te nabootsen met valse inhoud.
Je browser kan dan naar typo website gaan als laatste, ook vanwege history.
Controleer dus dat, maak cache leeg, schoon je browser op.
Als je niet normaal website bijvoorbeeld nu.nl kan lezen, dan heb je browser fout, of instelling in windows fout, of zelfs virus die je even gek maakt met omleidingen.

Internet kan niet zomaar aan liggen, dan zouden andere computers ook dezelfde probleem vertonen, zelfs je smartphone. Bij mij is google prima in orde.
Pagina: 1