Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik wil dit systeem voornamelijk gaan gebruiken voor video editing. De bestanden waar ik mee werk komen van een gh4 en zijn gecomprimeerde 4k bestanden. Daarnaast wil ik af en toe kunnen gamen op dit systeem.
Wat mag het systeem gaan kosten?
de maximum prijs voor het systeem ligt rond de €1100, maar zou het graag onder €1000 houden.
Zijn er onderdelen die je eventueel mee wilt nemen van je vorig systeem?
de behuizing van mijn vorige pc en 1 SSD van 250gb neem ik mee over in deze setup, deze wordt dan gebruikt als OS disk.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
een snelle processor, Ssd, redelijke videokaart en veel ram geheugen zijn volgens mij het voornaamste voor een video editing systeem?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
snel en stil.
Ga je overklokken?
liever niet dan wel.
Wat verwacht je van ons?
Dit is de eerste pc die ik bouw voor video editing maar heb eigenlijk geen idee wat je precies nodig hebt hiervoor. Ik heb al andere topics afgestruind en denk dat onderstaand setup redelijk in de buurt komt, maar zou graag jullie expertise hebben hierop. Ook het verschil tussen een x99 en h170 is mij niet geheel duidelijk. Welke is voor mijn budget de beste?
Alvast bedankt!
ik wil dit systeem voornamelijk gaan gebruiken voor video editing. De bestanden waar ik mee werk komen van een gh4 en zijn gecomprimeerde 4k bestanden. Daarnaast wil ik af en toe kunnen gamen op dit systeem.
Wat mag het systeem gaan kosten?
de maximum prijs voor het systeem ligt rond de €1100, maar zou het graag onder €1000 houden.
Zijn er onderdelen die je eventueel mee wilt nemen van je vorig systeem?
de behuizing van mijn vorige pc en 1 SSD van 250gb neem ik mee over in deze setup, deze wordt dan gebruikt als OS disk.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
een snelle processor, Ssd, redelijke videokaart en veel ram geheugen zijn volgens mij het voornaamste voor een video editing systeem?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
snel en stil.
Ga je overklokken?
liever niet dan wel.
Wat verwacht je van ons?
Dit is de eerste pc die ik bouw voor video editing maar heb eigenlijk geen idee wat je precies nodig hebt hiervoor. Ik heb al andere topics afgestruind en denk dat onderstaand setup redelijk in de buurt komt, maar zou graag jullie expertise hebben hierop. Ook het verschil tussen een x99 en h170 is mij niet geheel duidelijk. Welke is voor mijn budget de beste?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 393,25 | € 393,25 |
| 1 | MSI H170 GAMING M3 | € 117,95 | € 117,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 750 Ti 2GB OC | € 129,90 | € 129,90 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB | € 67,95 | € 67,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 123,95 | € 123,95 |
| 1 | be quiet! System Power 7 500W | € 57,95 | € 57,95 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 80,95 | € 80,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 971,90 | |
Alvast bedankt!