Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, Fallout 4, CS:GO, Star Wars Battlefront, The Division. Soms wat photshop.
En gebruik hem ook voor het werk. (geen spannende werkzaamheden) Maar beetje opslag ruimte is niet verkeerd.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget ligt rond de 1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur neem ik allemaal mee van mijn huidige PC. en heb nog een HDD van 2 TB liggen (WD-Green), die ik erin wil hebben. en wat ik meeneem is de DVD Drive.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Sterke setup voor gamen. SSD voor snelle opstart pc lijkt mij tegenwoordig ook wel een standaard.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren qua merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee niet bepaald wensen, wel gewoon ATX formaat.
Ga je overklokken?
Nee niet de bedoeling.
Wat verwacht je van ons?
Of onderstaande samenstelling wat future proof is. En of er nog componenten zijn die misschien meer bang for buck opleveren.
Zelf twijfel ik enorm over het moederbord, Z170 of de B150. Ook qua geheugen, 8gig of 16gig.
Mijn lijstje:
Voornamelijk gamen, Fallout 4, CS:GO, Star Wars Battlefront, The Division. Soms wat photshop.
En gebruik hem ook voor het werk. (geen spannende werkzaamheden) Maar beetje opslag ruimte is niet verkeerd.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget ligt rond de 1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur neem ik allemaal mee van mijn huidige PC. en heb nog een HDD van 2 TB liggen (WD-Green), die ik erin wil hebben. en wat ik meeneem is de DVD Drive.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Sterke setup voor gamen. SSD voor snelle opstart pc lijkt mij tegenwoordig ook wel een standaard.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren qua merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee niet bepaald wensen, wel gewoon ATX formaat.
Ga je overklokken?
Nee niet de bedoeling.
Wat verwacht je van ons?
Of onderstaande samenstelling wat future proof is. En of er nog componenten zijn die misschien meer bang for buck opleveren.
Zelf twijfel ik enorm over het moederbord, Z170 of de B150. Ook qua geheugen, 8gig of 16gig.
Mijn lijstje:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 212,95 | € 212,95 |
| 1 | Asus Z170 PRO GAMING | € 149,95 | € 149,95 |
| 1 | MSI Radeon R9 390 8GB Gaming | € 364,50 | € 364,50 |
| 1 | NZXT Phantom Black | € 114,95 | € 114,95 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 39,95 | € 39,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | Corsair CX600M | € 75,- | € 75,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 80,33 | € 80,33 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.088,58 | |
[ Voor 78% gewijzigd door Klompmeijer op 24-11-2015 16:03 ]