Hallo, Jacob hier, hoop dat jullie me kunnen helpen
Ik zoek een?
Nieuwe videokaart voor mijn huidige pc
Wat is je budget?
Ik wil ongeveer maximaal 400 euro uitgeven aan de videokaart.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
MSI.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb momenteel een Sapphire HD Radeon 6950 videokaart en ik vond het tijd voor een nieuwe. Mijn oog is gevalen op de MSI GeForce GTX 970 Gaming 4GB, maar nu zag ik dat ie compatibel is voor een pci-3.0 slot.
Mijn moederbord (Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3) heeft alleen pci 2.0 slots en ik vroeg me af in hoeverre dit een probleem is en of mijn pc deze videokaart wel optimaal kan gebruiken. verdere specificaties pc zal ik hieronder toevoegen.
ps. Ik kan ook nog uitbreiden in werkgeheugen, processor. Reden van het upgraden van de pc is dat ik bij games als battlefield 3/4 het spel niet op ultra kan draaien op 60+ fps. Heb zelf niet zo veel verstand van pc's en als jullie tips hebben in wat het slimste is (een volledig nieuw moederbord met nieuwe componenten, of is juist alleen videokaart voldoende, een nieuwe processor of juist het werkgeheugen? Ik ben benieuwd!
Ik zoek een?
Nieuwe videokaart voor mijn huidige pc
Wat is je budget?
Ik wil ongeveer maximaal 400 euro uitgeven aan de videokaart.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
MSI.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb momenteel een Sapphire HD Radeon 6950 videokaart en ik vond het tijd voor een nieuwe. Mijn oog is gevalen op de MSI GeForce GTX 970 Gaming 4GB, maar nu zag ik dat ie compatibel is voor een pci-3.0 slot.
Mijn moederbord (Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3) heeft alleen pci 2.0 slots en ik vroeg me af in hoeverre dit een probleem is en of mijn pc deze videokaart wel optimaal kan gebruiken. verdere specificaties pc zal ik hieronder toevoegen.
ps. Ik kan ook nog uitbreiden in werkgeheugen, processor. Reden van het upgraden van de pc is dat ik bij games als battlefield 3/4 het spel niet op ultra kan draaien op 60+ fps. Heb zelf niet zo veel verstand van pc's en als jullie tips hebben in wat het slimste is (een volledig nieuw moederbord met nieuwe componenten, of is juist alleen videokaart voldoende, een nieuwe processor of juist het werkgeheugen? Ik ben benieuwd!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 2500K Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Sapphire HD6950 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master HAF X | € 179,80 | € 179,80 |
| 1 | Samsung Syncmaster BX2335 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Microsoft Windows 7 Home Premium (NL OEM 64bit) | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Scythe Mugen 2 Rev. B | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Logitech G500 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9 | € 46,- | € 46,- |
| 1 | Sony Optiarc AD-7260S Zwart | € 0,- | € 0,- |