Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil in ieder geval in hoge resolutie met genoeg fps kunnen gamen (fps met name)
Daarnaast wil ik er pro tools op gaan draaien en nog wat videobewerkingsoftware (weet nog niet precies wat).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil er eigenlijk niet meer dan € 2.500 a € 3.000 aan uitgeven. Vind dit al prijzig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie mijn wenslijst onder aan de post.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, niet echt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag een zo compact mogelijk pc, maar toch zo weinig mogelijk comprissen doen mbt performance. Ook graag weinig herrie en toch goede airflow. Wellicht andere fans??
Ga je overklokken?
Mijn eerste reactie is nee, maar als je toch een "K" versie hebt.....
Wat verwacht je van ons?
Ik heb nu nog een oud i920 systeem dus het is nu echt wel tijd om te gaan upgraden aangezien nieuwe spellen niet meer lekker "lopen". Ik heb nu mijn wenslijst een beetje bij elkaar gegraaid maar zou graag van jullie willen weten of de boel compatible is en ten tweede of jullie aanmerkingen/verbeteringen hebben. Dat zou ik zeer op prijs stellen. € 2.500 is tenslotte niet niks.
Thanks!
Michael
Ik wil in ieder geval in hoge resolutie met genoeg fps kunnen gamen (fps met name)
Daarnaast wil ik er pro tools op gaan draaien en nog wat videobewerkingsoftware (weet nog niet precies wat).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil er eigenlijk niet meer dan € 2.500 a € 3.000 aan uitgeven. Vind dit al prijzig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie mijn wenslijst onder aan de post.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, niet echt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag een zo compact mogelijk pc, maar toch zo weinig mogelijk comprissen doen mbt performance. Ook graag weinig herrie en toch goede airflow. Wellicht andere fans??
Ga je overklokken?
Mijn eerste reactie is nee, maar als je toch een "K" versie hebt.....
Wat verwacht je van ons?
Ik heb nu nog een oud i920 systeem dus het is nu echt wel tijd om te gaan upgraden aangezien nieuwe spellen niet meer lekker "lopen". Ik heb nu mijn wenslijst een beetje bij elkaar gegraaid maar zou graag van jullie willen weten of de boel compatible is en ten tweede of jullie aanmerkingen/verbeteringen hebben. Dat zou ik zeer op prijs stellen. € 2.500 is tenslotte niet niks.
Thanks!
Michael
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 393,25 | € 393,25 |
| 1 | Asus Republic Of Gamers Z170 MAXIMUS VIII GENE | € 211,80 | € 211,80 |
| 1 | Inno3D GeForce GTX 980 Ti 6GB iChill X3 Ultra | € 699,- | € 699,- |
| 1 | Cooler Master N200 Closed | € 39,95 | € 39,95 |
| 1 | Acer Predator XB280HKbprz Zwart | € 599,- | € 599,- |
| 1 | Corsair Hydro H55 | € 70,95 | € 70,95 |
| 1 | Razer Blackwidow Ultimate Chroma (Qwerty) | € 168,95 | € 168,95 |
| 1 | Corsair Vengeance M65 Performance Zwart | € 59,90 | € 59,90 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 123,95 | € 123,95 |