Ik ben op zoek naar een goede LED straler voor buiten aan de muur, met een sensor in.
Wat is belangrijk:
- het mag wel wat licht geven
- maar vooral moet de sensor van een degelijke kwaliteit zijn
- Het moet niet opspringen als er een blaadje door waait of de kat eens even passeert.
- Verder moet ik ook kunnen instellen vanaf welke lichtintensiteit de sensor mag aanspringen + de duur.
- Het moet een oppervlakte van 50m lengte tot 15m breed voldoende verlichten.
Budget is max ergens rond de 100€, maar als er degelijke alternatieven zijn voor 20€ hoor ik het ook graag
Je vind natuurlijk er heel erg veel, voor de meest uiteenlopende prijzen!
De dunne zijn niet geschikt voor +20W door te weinig koeling, dus deze vallen af.
Dan zijn er verschillende 50W met 5000lumen, maar daar kan ik dus ook niet blind op staren, want dit is meestal toch maar bedrog + zit er eventueel een goedkopere 20W drivers zo'n mega el cheapo of zelfs duurdere waarop ze nog meer winst willen.
Dus wie kan me helpen, met ervaring, welke goede led verstralers zijn?
Wat is belangrijk:
- het mag wel wat licht geven
- maar vooral moet de sensor van een degelijke kwaliteit zijn
- Het moet niet opspringen als er een blaadje door waait of de kat eens even passeert.
- Verder moet ik ook kunnen instellen vanaf welke lichtintensiteit de sensor mag aanspringen + de duur.
- Het moet een oppervlakte van 50m lengte tot 15m breed voldoende verlichten.
Budget is max ergens rond de 100€, maar als er degelijke alternatieven zijn voor 20€ hoor ik het ook graag
Je vind natuurlijk er heel erg veel, voor de meest uiteenlopende prijzen!
De dunne zijn niet geschikt voor +20W door te weinig koeling, dus deze vallen af.
Dan zijn er verschillende 50W met 5000lumen, maar daar kan ik dus ook niet blind op staren, want dit is meestal toch maar bedrog + zit er eventueel een goedkopere 20W drivers zo'n mega el cheapo of zelfs duurdere waarop ze nog meer winst willen.
Dus wie kan me helpen, met ervaring, welke goede led verstralers zijn?
Never ever financial advice...