Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

BTO Laptop

Pagina: 1
Acties:

• moobneton
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 06-03-2016
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop voor zowel school als om te gamen. Mijn eerste gedachte ging uit naar een Macbook Pro 13.3' 256 GB SSD (+- 1550 euro). Deze keuze was puur gebaseerd op meningen van mensen uit mijn omgeving. Echter vertelde een vriend van mij dat op de website Bto.eu zelf een laptop samengesteld kan worden met betere specs voor relatief minder geld.

Ik studeer ICT & Smart Mobile en hiervoor draai ik enkele 'zwaardere' programma's op mijn laptop zoals Android Studio en Visual Studio. Helaas heb ik naast software geen verstand van hardware 8)7 , vandaar deze post.

Ik ben op zoek naar een Laptop waarop ik deze programma's kan draaien en kan gamen. Het liefst houdt ik de laptop zo licht en dun mogelijk (vandaar dat mijn keuze ook uitging naar een macbook) omdat ik de laptop elke dag mee moet slepen.

Heeft wellicht iemand tijd en zin om voor mij eventueel een standaard laptop aan te raden, ofwel een laptop samen te stellen op BTO?

Mijn budget is rond de 1500 euro.

Alvast bedankt!

Teun

• History Maker
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-11 11:43
Ik heb ook al een aantal keer naar BTO zitten kijken, maar ik vind het design van hun barebones er nooit zo sleek uitzien als laptops van 'volwaardige' fabrikanten. Dit is natuurlijk persoonlijk.

Waarom niet met jouw budget kijken naar een Dell XPS 15? Mocht het je lukken om 10% studentenkorting te krijgen, kom je op €1439,10 voor het goedkoopste model (quadcore i5 Skylake, 8GB DDR4, GeForce GTX960M en een 15,6" 1920x1080 scherm).

Een laptop met ongeveer dezelfde specs kost je bij BTO rond de €1150, maar dan is het allemaal wel wat lomper en zwaarder.

• moobneton
Hallo History Maker,

Bedankt voor je reactie. Ik had gezien op de BTO website dat ze nu ook kleinere cases hebben sinds een paar weken, vandaar dat BTO nu ook binnen mijn mogelijke keuzes valt. Ik heb gekeken naar deze Dell XPS 15. De specs komen aardig in de richting waarvoor ik aan het kijken ben, maar ik zou wel graag een I7 in mijn toekomstige laptop hebben. Ook wil ik een relatief 'kleine' laptop. Rond de 15" zou mij het beste schikken.

Bedankt voor het meedenken!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:39

D4NG3R

kiwi

:)

BTO laptops zijn vrij log, en de kwaliteit van de body is niet echt iets om over naar huis te schrijven. Ik weet niet wat je reistijd is, maar dit zijn wel dingen om rekening mee te houden.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07:59
moobneton schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 09:31:
Hallo History Maker,

Bedankt voor je reactie. Ik had gezien op de BTO website dat ze nu ook kleinere cases hebben sinds een paar weken, vandaar dat BTO nu ook binnen mijn mogelijke keuzes valt. Ik heb gekeken naar deze Dell XPS 15. De specs komen aardig in de richting waarvoor ik aan het kijken ben, maar ik zou wel graag een I7 in mijn toekomstige laptop hebben. Ook wil ik een relatief 'kleine' laptop. Rond de 15" zou mij het beste schikken.

Bedankt voor het meedenken!
Even een open deur intrappen, waarom wil je een I7?
"Hij is beter" is geen goed antwoord ;)

• moobneton
Hallo daar,

Mijn reistijd is 45 min enkel.Eigenlijk zijn dit kortom de dingen die ik graag zou willen kunnen/hebben met/in mijn toekomstige laptop:

-Snel browsen
-Android Studio
-Visual Studio
-Vaak veel dingen tegelijk open staan (waaronder Android studio emulator, vandaar mijn voorkeur voor een I7 Craven.)
-Lange accuduur
-Zo licht mogelijk
-Zo dun mogelijk
-Gamen (League of Legends, Fallout 4)

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:39

D4NG3R

kiwi

:)

Neem eerst het LAA beleid maar eens door dan want dat zijn allemaal punten welke je zelf eerst moet (proberen) uitzoeken. Een i7 zal met jouw eisen waarschijnlijk onnodig zijn, maar met dit budget heb je er makkelijk de ruimte voor.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• moobneton
D4NG3R schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 10:14:
Neem eerst het LAA beleid maar eens door dan want dat zijn allemaal punten welke je zelf eerst moet (proberen) uitzoeken. Een i7 zal met jouw eisen waarschijnlijk onnodig zijn, maar met dit budget heb je er makkelijk de ruimte voor.
Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten. Je kan in dat geval contact opnemen met de moderator die je topic gesloten heeft om te vragen of hij weer open mag, mits je natuurlijk wijzigingen hebt aangebracht zodat het geheel wel aan de eisen voldoet.

Als ik zoveel verstand van hardware had gehad, dan was ik niet hier geweest om mijn vragen te stellen.
Pagina: 1