Mijn r290 is half kapot, ik vroeg me af of ik bij RMA een upgrade kan regelen, bv de R390. Is dit iemand wel eens gelukt?
Tja, je geeft wel heel weinig input. Welke shop, hoe oud is de kaart, wat heb je al gevonden etc.?
Een beetje eigen inzet wordt wel gewaardeerd hier.
Maakt dat uit? Alternate, 2 jr oud bijna.mlijkt me niet heel relevant, hooguit de shop.Fuwor schreef op maandag 23 november 2015 @ 22:33:
Tja, je geeft wel heel weinig input. Welke shop, hoe oud is de kaart, wat heb je al gevonden etc.?
Als de 290 niet meer leverbaar is komt de shop vaak wel met een dergelijk aanbod (in principe zonder meerprijs).
Mochten ze liever toch een 290 leveren (omdat ze die nog hebben liggen bijvoorbeeld) dan kun je natuurlijk altijd proberen in overleg (met eventueel wat bijbetaling) een andere kaart te krijgen.
Mochten ze liever toch een 290 leveren (omdat ze die nog hebben liggen bijvoorbeeld) dan kun je natuurlijk altijd proberen in overleg (met eventueel wat bijbetaling) een andere kaart te krijgen.
welke shop etc maakt zeker uit. de ene shop probeert hem zelf te maken en geeft je een ander uit hun assortiment. de andere stuurt hem door naar de fabrikant. tevens is de vraag of ze het kunnen maken.
dus gewoon afwachten en/of bellen.
dus gewoon afwachten en/of bellen.