Wat ga je met je laptop doen?
Ja het klinkt raar maar ik weet niet precies wat ik met de laptop ga doen. Hangt er van af wat ik krijg voor m'n budget.
Wat is je budget?
Max. €650,-
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja elke dag naar school
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
vind HP wel een degelijk merk met goede ervaring, geen Acer, verder Asus en Lenovo etc. mag ook wel. Toshiba heb ik geen ervaringen mee
Mijn grote vraag is eigenlijk. Ik zag deze HP pricewatch: HP Pavilion 15-ab131nd
Met AMD A10
Radeon R5
8gb RAM
8gb Flash geheugen
Nu wil ik weten waarvoor zo een laptop gebruikt kan worden.
Alleen office, internet etc.
Of ook games op low?,medium?,high?
Mij lijkt het wel een goede laptop aangezien A10 de hoogste processor van AMD is en de R6 ook.
Of zie ik dit totaal verkeerd??
Dus ik vraag niet specifiek naar advies welke laptop maar waarvoor deze laptop gebruikt kan worden. Hierna kan ik dan kijken wat ik met de laptop ga doen en een evt. Desktop nog bijv.
Ja het klinkt raar maar ik weet niet precies wat ik met de laptop ga doen. Hangt er van af wat ik krijg voor m'n budget.
Wat is je budget?
Max. €650,-
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja elke dag naar school
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
vind HP wel een degelijk merk met goede ervaring, geen Acer, verder Asus en Lenovo etc. mag ook wel. Toshiba heb ik geen ervaringen mee
Mijn grote vraag is eigenlijk. Ik zag deze HP pricewatch: HP Pavilion 15-ab131nd
Met AMD A10
Radeon R5
8gb RAM
8gb Flash geheugen
Nu wil ik weten waarvoor zo een laptop gebruikt kan worden.
Alleen office, internet etc.
Of ook games op low?,medium?,high?
Mij lijkt het wel een goede laptop aangezien A10 de hoogste processor van AMD is en de R6 ook.
Of zie ik dit totaal verkeerd??
Dus ik vraag niet specifiek naar advies welke laptop maar waarvoor deze laptop gebruikt kan worden. Hierna kan ik dan kijken wat ik met de laptop ga doen en een evt. Desktop nog bijv.