Elke gebeurtenis in de wereldgeschiedenis begon met een nijlpaard
Wat betekent "het digitaal invullen van een cursus"?
Als een tekstueel antwoord per vraag: voldoet dan niet any e-formulier? Afhankelijk van het doel zelfs online Excel of Google Docs.
Als een tekstueel antwoord per vraag: voldoet dan niet any e-formulier? Afhankelijk van het doel zelfs online Excel of Google Docs.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Met digitaal invullen bedoel ik de cursus invullen zoals ik kan doen op papier. Je kan inderdaad Word tekstboxen maken maar dat is mijn inziens te veel werk voor wat het eigenlijk is (teksvak maken; transparant zetten; tekst invoeren; ...)
Een ideale workflow is een beetje als OneNote voor Windows. Heb dat programma in het verleden voor dat doeleinde gebruikt en werkt als een trein. Ik heb reeds gekeken voor via evernote hetzelfde te doen maar nog geen tevreden resultaat. Is overigens in gratis OneNote ook niet mogelijk.
Die e-formulier applicaties zal ik even bekijken lijkt mij inderdaad iets bruikbaar om te googlen 😊
Een ideale workflow is een beetje als OneNote voor Windows. Heb dat programma in het verleden voor dat doeleinde gebruikt en werkt als een trein. Ik heb reeds gekeken voor via evernote hetzelfde te doen maar nog geen tevreden resultaat. Is overigens in gratis OneNote ook niet mogelijk.
Die e-formulier applicaties zal ik even bekijken lijkt mij inderdaad iets bruikbaar om te googlen 😊
Elke gebeurtenis in de wereldgeschiedenis begon met een nijlpaard