Toon posts:

[VoIP] ATA met meerdere binnenkomende accounts?

Pagina: 1
Acties:

• 0fbe
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 21:24
Beste Tweakers,

Ik ben al een tijdje opzoek naar een VoIP ATA met de functie dat er twee binnenkomende VoIP accounts geconfigureerd kunnen worden op één lijn. Als een van de twee accounts gebeld wordt gaat dus de telefoon aangesloten op de lijn over. Als de telefoon uitbelt moet er een van de accounts gekozen worden (daarin hoeft niet gewisseld te worden, de eerste altijd is prima)

Ik heb tot nu toe geen ATA kunnen vinden die deze functionaliteit levert terwijl het redelijk triviaal lijkt. Mijn vraag is dus of er ATAs bestaan met deze functionaliteit.

[Voor 7% gewijzigd door 0fbe op 23-11-2015 21:27]

• ik222
  • Registratie: maart 2007
  • Niet online
Moet het perse een ATA zijn? Ik weet namelijk wel dat een aantal Siemens Gigaset VoIP modellen dit kan.

• supayoshi
  • Registratie: november 2013
  • Nu online
N300a

• ehvc
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 17-01 16:19
Ik zou hiervoor overstappen op een VoIP toestel. Yealink of Siemens is indd een oplossing voor je probleem.

• 0fbe
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 21:24
De VoIP toestellen met ondersteuning had ik inderdaad ook al gevonden, maar toch bedankt! Je zou toch zeggen dat als men een toestel maakt, men ook een ATA kan maken met dezelfde ondersteuning.

• garp
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 12-01 11:27
Kan de linksys spa 3102 dit niet?

• asmi2
  • Registratie: juli 2009
  • Niet online
Volgens mij is bijvoorbeeld een oude Fritzbox 7170 hiervoor ook wel te gebruiken.

• Speedmaster
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 21:54

Speedmaster

Make my day...

Een groot aantal xDSL modems wat op het moment leverbaar is ondersteunt deze funcionaliteit standaard.
wellicht kan je deze ook op een kabelmodem aansluiten en zo de voip functionaliteit benutten.

• GEi
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 21:52
Deze kan maar 1 account aan.
garp schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 13:25:
Kan de linksys spa 3102 dit niet?
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee