"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Als ik zo'n thermometer op de sink plak staat tie op 27-28°C. (637Mhz 1,5V)
Maar het is dus gewoon geluk/pech hebben...
Maar het is dus gewoon geluk/pech hebben...
Y'24
He RvV probeer je temp sensor eens zo dicht mogelijk ok de core te plaatsen,
wedden dat ie dan warmer is, de heatsink is altijd koeler dan het midden van je core.
wedden dat ie dan warmer is, de heatsink is altijd koeler dan het midden van je core.
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Verwijderd
hier Cel2 566@ 892 2volt! 32C
Het probleem met die soort proc is dat iedereen er vaak (te)veel van verwacht.
Je moet maar zo denken:
Iedere mhz meer is meegenomen en tja sommige hebben pech en de anderen weer geluk.
Ik heb zelf nog niet echt "pech" gehad met het overklokken van een proc P2 266 deed 350 Cel366 deed 580 en nu de Cel2 566 @ 892
Het probleem met die soort proc is dat iedereen er vaak (te)veel van verwacht.
Je moet maar zo denken:
Iedere mhz meer is meegenomen en tja sommige hebben pech en de anderen weer geluk.
Ik heb zelf nog niet echt "pech" gehad met het overklokken van een proc P2 266 deed 350 Cel366 deed 580 en nu de Cel2 566 @ 892
stelletje mazzelaars
mijn celly 2 (net 2 uur oud) loopt niet op 100fsb
.. Ik heb een bp6 met een neo s370.. als ik 100fsb selecteer dan boot ie niet ik krijg gewoon een zwart scherm
.. en dan nog het ergste die $%%&*^##% bp6 heeft een max voltage van 1.7 ! Dus ik heb er weinig aan..
Als die celeron echt bol is moet je gewoon terug gaan naar de winkel. zeg je gewoon dat ie niet stabiel loopt en veelste heet word omdat ie bol is. desnoods laat je m een tijdje lopen zonder fan zodat ie door over verhitting stuk gaat en dan ga je dan terug
Ik heb gehoord dat ze kunnen zien of een processor nagekeken kan worden of ie overgeclocked is geweest als ie kapot is. Dit zouden ze dan aan de schade kunnen zien. Is dit waar? Mij lijkt het zeer stug.
Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.
rvv ik heb net ook eens sensor op me v3 geplakt.
wordt 37 graden ergens aan rand van heatsink gemeten en met fan erop
nou wordt warmer dan ik d8 hoor
wordt 37 graden ergens aan rand van heatsink gemeten en met fan erop
nou wordt warmer dan ik d8 hoor
Ik heb hem dus precies in het midden zitten op de v3. Op dit moment 54°C, misschien toch wel een keer tijd voor een fannetje.
Y'24
Mijn heatsink staat wel schuin op de die 
Ik gaat ook eens kijken of de core bol is.
Verder denk ik dat het probleem gedeeltelijk verholpen kan worden door een stevige laag prut, hele goede prut.
op 833 met met 1.85V 68C worden is toch ook niet echt gezond he
Ik gaat ook eens kijken of de core bol is.
Verder denk ik dat het probleem gedeeltelijk verholpen kan worden door een stevige laag prut, hele goede prut.
op 833 met met 1.85V 68C worden is toch ook niet echt gezond he
Verwijderd
Heb.. hiero 2x een 533a en 1x een 566 ingebouwd, lopen allemaal op 100 mhz fsb zonder problemen met standaard cool... 0 crashes
Pagina: 1