Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gamelaptop rond €1000 euro die ook mee naar school gaat

Pagina: 1
Acties:

• YDeciever
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 30-12-2022
Hoi beste tweakers,

Een vriend van mij is op zoek naar een laptop!
Echter raak ik zelf een beetje verdwaald in de opties. Vandaar deze post.

Ik ben zelf aan het kijken bij MSI/Asus. Mijn oog viel op deze laptops:
http://tweakers.net/price...s-rog-gl552vw-cn273t.html
en
http://tweakers.net/price...eries-gp62-2qe-239nl.html

Echter heeft de ene laptop problemen met warmte afvoer en de ander mindere bouwkwaliteit.

Wat ga je met je laptop doen?
Games: League of legends tot Battlefield 4 en waarschijnlijk ook school voor school aan de slag. bijvoorbeeld Word en Powerpoint

Wat is je budget?
Rond de €1000

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop zal mee naar school gaan en waarschijnlijk vaak naar vrienden. Een goede bouwkwaliteit wordt op prijs gesteld.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen Acer.

Opslag
SSD mag, maar dit zal waarschijnlijk de prijs opschroeven

Kunnen jullie mij helpen met deze queste?

Groetend,
YDeciever

• Camo
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 26-11 17:02
Heb je haast met de aankoop of kan je nog even wachten?
Asus heeft namelijk net de N552 aangekondigd met Skylake processoren.

nieuws: Asus kondigt N552 en N752 met Skylake-processors aan

• Thewisbone
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-11 17:41

• RobKJ
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:31
Camo schreef op maandag 23 november 2015 @ 21:03:

De Asus ROG modellen hebben ook Skylake cpu's ;)

• vtrisjin
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 25-08 23:26

vtrisjin

Retro Games Collector

Ik had naar Azerty gemailed wanneer ze deze binnen zouden krijgen. Merkte al dat elke ROG GL552VW uitverkocht is.

Kreeg een reply terug dat deze serie e.o.l. is (end of life) wat is wel raar vind aangezien ergens in oktober de eerste prijsvermelding was.

Dan is het wel erg snel discontinued.
Weet iemand hier meer over?

3D Artist/Founder: Yellowcake Games

• YDeciever
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 30-12-2022
Als ik de reviews lees, zijn de meeste gebruikers niet te spreken over de bouwkwaliteit van de laptop.
Zou dat een reden kunnen zijn?

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ik heb liever goede specs dan dat ik inlever op specs en daar bouwkwaliteit voor terug krijg. Ben namelijk gewoon zuinig op mijn spullen, dus niet los in een tas maar laptoptas met extra voering of sleeve erom en dan in een tas. Niet met de tas gooien, maar spreekt ( in mijn ogen ) voor zich. Dan gaat zo'n laptop echt wel lang mee, zeker als je hem alleen af en toe op school gebruikt en thuis zal die op een tafel/bureau staan. Daarnaast heb je garantie, dus mocht die de geest geven dan kun je je daar op beroepen. Je kunt over een jaar niet zeggen dat je 950m sloom is en dat je een upgrade wilt :P

Als je écht lekker wilt gamen heb je wel een 960 nodig, dus zou ik zeker voor die Asus gaan..! Dit zeg ik je omdat ik de 850 heb, draait wel het een en ander maar niet volle bak en dat is jammer.

[ Voor 12% gewijzigd door NeoMe op 24-11-2015 19:41 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• waseland
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-10 09:19

waseland

War... war never changes

pricewatch: Asus ROG GL552VW-CN273T

Ik heb hier een kleine review van geschreven. Kijk er maar eens even naar :)

• NC83
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-11 17:32
NeoMe schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 19:33:
Ik heb liever goede specs dan dat ik inlever op specs en daar bouwkwaliteit voor terug krijg. Ben namelijk gewoon zuinig op mijn spullen, dus niet los in een tas maar laptoptas met extra voering of sleeve erom en dan in een tas. Niet met de tas gooien, maar spreekt ( in mijn ogen ) voor zich. Dan gaat zo'n laptop echt wel lang mee, zeker als je hem alleen af en toe op school gebruikt en thuis zal die op een tafel/bureau staan. Daarnaast heb je garantie, dus mocht die de geest geven dan kun je je daar op beroepen. Je kunt over een jaar niet zeggen dat je 950m sloom is en dat je een upgrade wilt :P

Als je écht lekker wilt gamen heb je wel een 960 nodig, dus zou ik zeker voor die Asus gaan..! Dit zeg ik je omdat ik de 850 heb, draait wel het een en ander maar niet volle bak en dat is jammer.
Ik heb zelf een 750 gehad dan wel met gddr5 en vond dat die toch wel alles aan kon, natuurlijk niet metteen op max maar dat verwachte ik ook niet. Ben zelf overgestapt op een GS60 2QE maar dat was meer vanwege trage HDD en processor dan GPU, hoewel die 970M alles slikt op het moment :)

ex-FE Programmer: CMR:DiRT2,DiRT 3, DiRT Showdown, GRID 2, Mad Max

• Viince1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-08 20:31
Camo schreef op maandag 23 november 2015 @ 21:03:

Hou er rekening mee dat de N552 en N752 draaien op GDDR3 geheugen voor de videokaart i.p.v. het snellere GDDR5. Ze zullen best LoL en BF 4 kunnen draaien, maar zullen hier niet in excelleren, voor de verwachte prijs van 1199 kan je denk ik beter doorkijken naar een andere laptop.
Pagina: 1