Lekt de rabo app saldo informatie?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ed Vertijsment
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22-09 08:04
Hoi Tweakers,

Er viel mij vandaag iets vreemds op aan de Rabo app en ik vroeg mij af of dit een probleem is dat inmiddels verholpen is in de nieuwe bekritiseerde Rabo app of enkel optreed met mijn toestel:

Mijn toestel is geconfigureerd met saldochecker en kan zodoende kan het van mijn betaalrekening het saldo laten zien zonder in te loggen. Voor de overige rekeningen zal echter eerst wel ingelogd moeten worden.

Nu blijkt deze beperking verrassend simpel te omzeilen, even je vinger leggen op het invoerveld voor je rekeningnummer en je kunt door het vergrootglas het rekeningenscherm (met rekeningnummers/saldo informatie) bekijken.

Ik vraag mij of if dit probleem in de de nieuwe versie ook optreed of misschien beperkt is tot mijn toestel. Ik heb er in ieder geval "feedback" over gegeven op de getsatisfaction account van de Rabobank.

Het riekt een beetje naar prutserigheid bij het bouwen van een app..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ed Vertijsment schreef op maandag 23 november 2015 @ 20:41:
[...]
Ik vraag mij of if dit probleem in de de nieuwe versie ook optreed of misschien beperkt is tot mijn toestel. Ik heb er in ieder geval "feedback" over gegeven op de getsatisfaction account van de Rabobank.

Het riekt een beetje naar prutserigheid bij het bouwen van een app..
Ik hoop dat je bij die feedback wel belangrijke informatie zoals type toestel, OS versie, App versie, Screenshotje etc. hebt meegestuurd. Informatie die hier nog ontbreekt en het algeheel een beetje een prutserig topic maakt :+

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ed Vertijsment
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22-09 08:04
fsfikke schreef op maandag 23 november 2015 @ 20:45:
[...]

Ik hoop dat je bij die feedback wel belangrijke informatie zoals type toestel, OS versie, App versie, Screenshotje etc. hebt meegestuurd. Informatie die hier nog ontbreekt en het algeheel een beetje een prutserig topic maakt :+
Ha daar heb je een punt :+ . Draai in principe v5.0 maar zonder activatie naar het "nieuwige", because of reasons. Toestel is een iPhone 6.