Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Persoon die mij advies kan geven, wat de beste keuze is om mijn systeem te upgraden. Ik twijfel of ik mini ITX wil houden, of over wil stappen naar een gewone case. Graag wil ik jullie mening horen over de mogelijkheden
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Een nieuw moederbord? Eventueel overclockmogelijkheden. Of is het verstandig om een nieuwe case te kopen + moederbord en alles om te bouwen
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Ongeveer 200 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Sta open voor suggesties!
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Gaming, speel veel LoL en CS:GO maar met het oog op de toekomst ben ik van plan andere games te spelen die zwaarder zullen zijn. Denk hierbij aan oa Fallout. De videokaart wordt al geregeld trouwens, maar mochten mensen hier suggesties voor hebben sta ik hier ook open voor. Ik zit zelf te denken aan een 280(x)
Mocht het topic onjuist zijn, laat me dit weten! Excuus mocht het niet kloppend zijn!
PS: Het geheugen lukt niet helemaal om te vinden, maar er zitten 2x 4GB 667 mhz Corsair strips in
Ik zoek een?
Persoon die mij advies kan geven, wat de beste keuze is om mijn systeem te upgraden. Ik twijfel of ik mini ITX wil houden, of over wil stappen naar een gewone case. Graag wil ik jullie mening horen over de mogelijkheden
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Een nieuw moederbord? Eventueel overclockmogelijkheden. Of is het verstandig om een nieuwe case te kopen + moederbord en alles om te bouwen
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Ongeveer 200 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Sta open voor suggesties!
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Gaming, speel veel LoL en CS:GO maar met het oog op de toekomst ben ik van plan andere games te spelen die zwaarder zullen zijn. Denk hierbij aan oa Fallout. De videokaart wordt al geregeld trouwens, maar mochten mensen hier suggesties voor hebben sta ik hier ook open voor. Ik zit zelf te denken aan een 280(x)
Mocht het topic onjuist zijn, laat me dit weten! Excuus mocht het niet kloppend zijn!
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5 3570K Boxed | € 289,- | € 289,- |
1 | Gigabyte GA-H77N-WIFI | € 113,90 | € 113,90 |
1 | Sapphire HD 6870 1GB GDDR5 PCI-e | € 0,- | € 0,- |
1 | Seagate Barracuda 7200.12 ST31000528AS, 1TB | € 0,- | € 0,- |
2 | Corsair VS4GBKIT667D2 | € 49,22 | € 98,44 |
1 | Corsair Enthusiast TX650M | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 501,34 |
PS: Het geheugen lukt niet helemaal om te vinden, maar er zitten 2x 4GB 667 mhz Corsair strips in
[ Voor 43% gewijzigd door Reeker op 23-11-2015 18:38 ]