Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allemaal,

Omdat ik een auto tuner ben ben ik alweer een tijdje opzoek naar een goed systeem voor mijn auto.
Zo moet ik zowel mijn computer kunnen uitlezen als dingen kunnen doen als muziek afspelen.

In mijn zoektocht heb ik een leuke site gevonden van een bedrijf in Spanje, ik weet niet of dit de juiste categorie is maar leek me wel interessant om te delen, dit waren denk ik de beste maar er zijn zoveel verschillende versies.

Afbeeldingslocatie: http://exclusivecarauto.com/images/thumbs/EX-D766A_3.jpg
Android 4.4.4, QUADCORE 4x1.6Ghz , SAMSUMG DDR3 1GB RAM, 16GB ROM, MALI-400 MP4 GPU, Video 1080P, WIFI BUILT-IN, DVD, GPS, AM/FM WITH RDS, BLUETOOTH WITH PHONEBOOK , COLORFUL LED DISPLAY. Efficient Heat Dissipation, External Mic Included, MULTILANGUAGE, SCREEN MIRRORING FUNCTION, SUPPORT DVR RECORD and OBD2 (optional). FOR:

CARS WITH 1 DIN SIZE (1 DIN UNIVERSAL SIZE)
link

Afbeeldingslocatie: http://exclusivecarauto.com/images/thumbs/EX-NR3001HH0_4.jpg
igh Class. 7" Car Multimedia Pure Android 4.4. QuadCore CPU. Android can be upgraded. 2GB RAM, 32GB ROM, Built-in WiFi, Capacitive FULL HD. GPS, bluetooth dual (for handsfree and for OBD). Miracast/AirPin ok. The best Android product for cars and quality materials build. CarPad 3. All you can expect and more!. USB, 1080P Video, Googe Play. You can use "Ok Google".
For UNIVERSAL 2 DIN SIZE (Product dimensions: 178x100 mm)

link

Het is misschien wat aan de dure kant maar voor de tweaker die zijn of haar auto iets meer "Geekie" wilt maken lijkt me dit leuk.

Ik neig zelf naar de 2-din versie omdat de 1-din versie maar 1GB ram heeft en 16GB opslag.

Anyway, interessant spul :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pimp my ride? Man, da's toch helemaal niet mooi. En dan zit je nog met de aansluiting naar bediening op het stuur en dergelijke. Want volume aanpassen zoals op de 2DIN wil je niet (niet zonder op je stuur bediening)Afijn, ik denk dat het niet eens van mijn Leasemaatschappij mag.

Dus nee, wat mij betreft absoluut oninteressant spul. Try again ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 23 november 2015 @ 20:19:
Pimp my ride? Man, da's toch helemaal niet mooi. En dan zit je nog met de aansluiting naar bediening op het stuur en dergelijke. Want volume aanpassen zoals op de 2DIN wil je niet (niet zonder op je stuur bediening)Afijn, ik denk dat het niet eens van mijn Leasemaatschappij mag.

Dus nee, wat mij betreft absoluut oninteressant spul. Try again ;)
Alleen de nieuwste auto's hebben volume aan het stuur , die 2 din bv heeft gewoon linkse harder knop. Tis natuurlijk niet zozeer omdat het nuttig is maar "omdat het kan" zelfde idee als mensen die een tablet in dashboard bouwen.

Aansluitingen aan de achterzijde zijn gewoon standaard radio aansluiting niks bijzonders.

Niet zo zeer pimp my ride, veel mensen hebben normale radio en er navigatie naast. Of een navigatie en radio in 1. Maar die dingen kan je vaak geen apps op installeren en kaart updates moet je maar wachten op je auto fabrikant. Zoiets kan een leuke oplossing zijn :)

Ik snap niet zogoed waarom al die dingen aan het stuur moeten, nooit gehad maar het is niet dat ik om de 5 min aan de radio zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 08:03:
[...]Ik snap niet zogoed waarom al die dingen aan het stuur moeten, nooit gehad maar het is niet dat ik om de 5 min aan de radio zit.
Omdat het veiliger is 8)7

Ah en jij wil deze voor de apps? The App Man (in Windows phone topics)
Ja, dan is deze pimp my ride radio wel wat voor je.

Zeg maar: het idee is leuk, de uitvoering minder. Veel plezier ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 20:02:
[...]

Omdat het veiliger is 8)7

Ah en jij wil deze voor de apps? The App Man (in Windows phone topics)
Ja, dan is deze pimp my ride radio wel wat voor je.

Zeg maar: het idee is leuk, de uitvoering minder. Veel plezier ermee.
Niet zozeer heel veel apps maar:

- tuner studio pro
- navmii
- data logger
- dash cam die makkelijk uit te lezen is

Maar geen social media appa nee.