Toon posts:

Fantasy voetbalgames: wie speelt ze?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Fantasy sports in de US zijn big business en razend populair. Vooral voor de 4 grote competities: NFL, NHL, MLB en NBA.

Als fantasy sports fanaat heb je ontelbare games/apps om je ploeg te managen en om stats bij te houden. Sommigen zijn voor de casual gamer, met de andere kun je dan weer geld inzetten en winnen.

Waarom is dat niet zo 'big' in deze contreien? Fantasy voetbalgames vind je wel, vooral voor de Premier League. Maar om een of andere redenen is dat voor voetbal niet zo aantrekkelijk? Of is het een kwestie van aanbod?

Welke fantasy voetbalgames spelen jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:45
Fantasy Football van de officiele premier league site, al moet ik zeggen dat ik er al paar weken niet meer naar gekeken heb.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat het ook de grootste van fantasy game van Europa (en voetbal) is met 3 miljoen leden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
In Nederland had je vroeger Sportdreams die allerlei varianten aanbood. Die zijn volgens mij gestopt doordat de Toto ze aangeklaagd had omdat het kansspelen zouden zijn (en die hebben ook gelijk gekregen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

toolkist schreef op maandag 30 november 2015 @ 19:32:
In Nederland had je vroeger Sportdreams die allerlei varianten aanbood. Die zijn volgens mij gestopt doordat de Toto ze aangeklaagd had omdat het kansspelen zouden zijn (en die hebben ook gelijk gekregen).
:Y

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Daily fantasy websites als FanDuel en DraftKings noemen zich een 'game of skill'. Hmm, toch niet helemaal >:)

“Do they have to pay anything to play? Do they win something? It’s gambling.” – Joe Namath

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
In Europa speelt men Football Manager. Is ook razend populair en legaal :+

Steam/XBL: Avioto

Pagina: 1