Ik heb een probleem met printen op mijn deskjet 710c via mijn pc Athlon 900Mhz en Abit KT7 moederbord. In Winme wordt er namelijk helemaal niet geprint hij zegt dat hij geen communicatie met de printer heeft ofzo. Ik heb ook Win2000 geinstalleerd en deze herkende de printer moeiteloos en heeft hem ook geinstalleerd toen ik hier probeerde te printen dacht ik ook dat het goed ging maar het duurde zeer lang voordat hij eindelijk met printen begon en het kwam er met horten en stoten uit en halverwege hield hij er toch mee op. Aan de printer en de printerkabel licht het niet want op mijn andere PC P166MMX onder Win95 doet hij het wel. Ik ben het een beetje zat dat als ik iets wil printen ik het naar floppy moet zetten en dan op mijn P166 uit moet printen. Ook wil ik het probleem opgelost hebben omdat mijn zus dus die P166 wil voor briefen schrijfen enzo.
Kijk eens in je bios bij de instellingen van je paralelle poort. Wellicht zij die instellingen niet helemaal ok. Als je zoiets ziet als ECP+EPP dan moet je die optie aanzetten. Of vergelijk de instellingen met die uit de bios van je p166...
Nog iets, onder Win95/98 kun je gewoon de drivers van HP installeren, terwijl onder 2000 je de ingebakken windows driver moet gebruiken, dat zou er ook mee te maken kunnen hebben dat ie het onder 2000 niet doet. Over Millennium weet ik niks.
Nog iets, onder Win95/98 kun je gewoon de drivers van HP installeren, terwijl onder 2000 je de ingebakken windows driver moet gebruiken, dat zou er ook mee te maken kunnen hebben dat ie het onder 2000 niet doet. Over Millennium weet ik niks.
https://www.strava.com/athletes/10490675
Verwijderd
Heb zelf wel eens geklooi gehad met HP 710-ers....
Nadat ik win98SE had ge-her-installerd en toen de drivers van HP zelf had gebruikt was het wel goed.....
TIP: Eerst printer weggooien, dan machine herstarten, en bij "nieuwe hardware gevonden" gewoon op annuleren klikken. Als je dan via printer toevoegen de HP-cd met drivers etc. installeerd, moet het goed komen.
Suc7.
Nadat ik win98SE had ge-her-installerd en toen de drivers van HP zelf had gebruikt was het wel goed.....
TIP: Eerst printer weggooien, dan machine herstarten, en bij "nieuwe hardware gevonden" gewoon op annuleren klikken. Als je dan via printer toevoegen de HP-cd met drivers etc. installeerd, moet het goed komen.
Suc7.