Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:57
Ik zoek een degelijke headset voor in kantoor die zowel op vaste telefonie werkt als op smartphones. De ideale form factor lijkt me zoiets:
pricewatch: Plantronics Plantronics Voyager Legend
en
pricewatch: Jabra Storm

Maar deze werken zover ik kan zien niet op vaste deskphones. Ik heb een aantal dure oplossingen gezien zoals deze: pricewatch: Plantronics CS540 Maar daar lijkt het dat deze énkel werkt voor deskphones en geen mobiele telefoons. Staat echter niet goed beschreven dus ben er niet zeker van.

Heeft er iemand suggesties of extra informatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface9000
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-10 17:12
welk vast toestel heb je ?
Wil je verbonden zijn met smartphone/ blutooth en deskphone bekabeld tegelijkertijd ?
Heeft je vast toestel EHS ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:57
Net eens gebeld om het na te vragen. Toestellen zijn van het merk Ditel, geen modelnummer. Ze zijn wel al bijna 10 jaar en ik denk dus ook geen EHS. Oproepen van afstand opnemen is ook niet belangrijk, we zoeken voornamelijk een vervanging van de telefoonhouder zelf (klachten van nekpijn door voortdurend de smartphone/deskphone tussen schouder en hoofd laten liggen)

Ideaal zou dus inderdaad een combinatie zijn zodat met de headset gesprekken kunnen gevoerd worden via zowel deskphone als smartphones. Ookal moet het opnemen zelf dan nog handmatig via de telefoon gedaan worden, als het praten maar via de headset gaat

[ Voor 15% gewijzigd door Skalders op 23-11-2015 16:03 ]