Hoi allemaal,
Ik ben nieuw op het forum en heb een account aangemaakt, omdat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Ik heb echt totaal geen verstand van laptops en de specificaties die er bij horen.
Ik hoop dan ook via deze weg wat hulp te kunnen krijgen van jullie kenners.
Wat ga je met je laptop doen?
Ik ben sinds kort een eigen bedrijf begonnen en zoek een laptop om op te werken voor klanten.
Ik ga er voornamelijk op internetten, waarbij ik veel tabbladen tegelijkertijd open.
Ik moet ook veel mail versturen.
Daarnaast maak ik voor klanten verschillende mapjes aan via Google Drive die ik regelmatig dien te gebruiken om excel bestanden te openen of andere bestanden.
Klanten betalen mij per uur en het is dus een vereiste dat ik een snelle laptop heb.
Het liefst niet een te kleine laptop.
Ik wil liever ook geen Mac, omdat ik niet zeker weet of de programma's die ik ga gebruiken compatibel zijn.
Daarnaast kan ik ook niet op een Mac werken.
Wat is je budget?
Mijn budget is ongeveer 1000 euro. Maar misschien is dit wel te veel voor de eisen die ik heb.
Omdat ik veel achter mijn laptop zit, zoek ik ook een goede muis.
Het zou mooi zijn als ik een laptop, muis en eventueel aansluitbaar toetsenbord + laptop voor 1000 euro kan vinden.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Over het algemeen werk ik thuis, maar ik ga uiteraard klanten bezoeken waarbij ik mijn laptop meeneem.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
nee
Ik hoop echt dat jullie mij wat op weg kunnen helpen want zelf ben ik een leek.
Alvast bedankt!
Groeten!
Ik ben nieuw op het forum en heb een account aangemaakt, omdat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Ik heb echt totaal geen verstand van laptops en de specificaties die er bij horen.
Ik hoop dan ook via deze weg wat hulp te kunnen krijgen van jullie kenners.
Wat ga je met je laptop doen?
Ik ben sinds kort een eigen bedrijf begonnen en zoek een laptop om op te werken voor klanten.
Ik ga er voornamelijk op internetten, waarbij ik veel tabbladen tegelijkertijd open.
Ik moet ook veel mail versturen.
Daarnaast maak ik voor klanten verschillende mapjes aan via Google Drive die ik regelmatig dien te gebruiken om excel bestanden te openen of andere bestanden.
Klanten betalen mij per uur en het is dus een vereiste dat ik een snelle laptop heb.
Het liefst niet een te kleine laptop.
Ik wil liever ook geen Mac, omdat ik niet zeker weet of de programma's die ik ga gebruiken compatibel zijn.
Daarnaast kan ik ook niet op een Mac werken.
Wat is je budget?
Mijn budget is ongeveer 1000 euro. Maar misschien is dit wel te veel voor de eisen die ik heb.
Omdat ik veel achter mijn laptop zit, zoek ik ook een goede muis.
Het zou mooi zijn als ik een laptop, muis en eventueel aansluitbaar toetsenbord + laptop voor 1000 euro kan vinden.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Over het algemeen werk ik thuis, maar ik ga uiteraard klanten bezoeken waarbij ik mijn laptop meeneem.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
nee
Ik hoop echt dat jullie mij wat op weg kunnen helpen want zelf ben ik een leek.
Alvast bedankt!
Groeten!