Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat ga je met je laptop doen?
WDe laptop is bedoelt voor huis, reis en werk gebruik. Ik zal voornamelijk office en internet (Wifi) gebruiken (ook onderweg). In mijn vrije tijd wil ik de laptop gebruiken voor het streamen van films naar mijn tv.
Wat is je budget?
maximaal 900 euro, zelf denk ik dat dit veel te veel is voor in hoeverre ik de laptop ga gebruiken
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja ik wil hem ook kunnen gebruiken in de trein, vliegtuig, auto
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Als ik kijk naar waar ik de laptop voor ga gebruiken heb ik een aantal wensen.
- ongeveer 13 of 14 inch voor het reizen. In ieder geval niet groter dan 14.
-Een wifi AC verbinding
-HDMI poort om hem aan de tv te koppelen (ik weet niet of het dan een must is om de nieuwste hdmi versie te hebben voor betere overdracht?)
-Redelijke accuduur voor het reizen
-Het liefst een SSD zodat hij snel opstart, heb zelf een externe 1TB schijf. HDD is niet uitgesloten als jullie denken dat het snel op starten niet veel nut heeft en ik daardoor veel geld kan besparen
Ik ben zelf al een tijdje aan het zoeken en kan niet echt vinden wat nou belangrijke specs zijn voor het streamen van films van bijvoorbeeld popcorn time etc.
In de pricewatch heb ik geprobeerd te zoeken maar ga ik denk ik al snel kijken naar veels te hoge specs, bijvoorbeeld de:
pricewatch: Lenovo U31-70 (80M500DQNX)
een wat goedkopere laptop met een hdd in plaats van een ssd:
pricewatch: HP 13-s105nd
Twee Dell laptops die ook in de pricewatch naar voren kwamen met een hdd:
pricewatch: Dell Latitude E5450-7492
pricewatch: Dell Latitude E5450-4593
Misschien hebben jullie nog andere suggesties die veel beter passen bij mijn wensen.
Alvast bedankt.
Wat ga je met je laptop doen?
WDe laptop is bedoelt voor huis, reis en werk gebruik. Ik zal voornamelijk office en internet (Wifi) gebruiken (ook onderweg). In mijn vrije tijd wil ik de laptop gebruiken voor het streamen van films naar mijn tv.
Wat is je budget?
maximaal 900 euro, zelf denk ik dat dit veel te veel is voor in hoeverre ik de laptop ga gebruiken
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja ik wil hem ook kunnen gebruiken in de trein, vliegtuig, auto
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Als ik kijk naar waar ik de laptop voor ga gebruiken heb ik een aantal wensen.
- ongeveer 13 of 14 inch voor het reizen. In ieder geval niet groter dan 14.
-Een wifi AC verbinding
-HDMI poort om hem aan de tv te koppelen (ik weet niet of het dan een must is om de nieuwste hdmi versie te hebben voor betere overdracht?)
-Redelijke accuduur voor het reizen
-Het liefst een SSD zodat hij snel opstart, heb zelf een externe 1TB schijf. HDD is niet uitgesloten als jullie denken dat het snel op starten niet veel nut heeft en ik daardoor veel geld kan besparen
Ik ben zelf al een tijdje aan het zoeken en kan niet echt vinden wat nou belangrijke specs zijn voor het streamen van films van bijvoorbeeld popcorn time etc.
In de pricewatch heb ik geprobeerd te zoeken maar ga ik denk ik al snel kijken naar veels te hoge specs, bijvoorbeeld de:
pricewatch: Lenovo U31-70 (80M500DQNX)
een wat goedkopere laptop met een hdd in plaats van een ssd:
pricewatch: HP 13-s105nd
Twee Dell laptops die ook in de pricewatch naar voren kwamen met een hdd:
pricewatch: Dell Latitude E5450-7492
pricewatch: Dell Latitude E5450-4593
Misschien hebben jullie nog andere suggesties die veel beter passen bij mijn wensen.
Alvast bedankt.