Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wil jij de Lumia 950 XL testen? - Ruil je telefoon om en ga

Pagina: 1
Acties:

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:38
Een erg leuke actie vandaag op de frontpage, waar ik graag aan mee zou doen:
plan: Wil jij de Lumia 950 XL testen? Ruil je telefoon om en ga de uitdaging aan

In de lijst staat echter geen optie om mee te doen als je een BlackBerry hebt. Is deze actie uitgesloten voor deelnemers met een BlackBerry telefoon, of kunnen we onder een ander toestel meedoen? Ik zou me in ieder geval graag inschrijven voor deze actie, omdat ik heel erg benieuwd ben naar de prestaties ten aanzien van een BlackBerry en ik graag mijn telefoon (hoewel ik daar uitermate tevreden over ben) een tijdje wil ruilen om dit te ondervinden.

Kunnen jullie uitsluitsel geven over hoe BlackBerry gebruikers (en gebruikers met een ander OS op hun telefoon) zouden kunnen deelnemen aan deze actie? Tenzij het natuurlijk met de sponsor zo is overlegd en niet anders kan, ook dan zouden we dat graag horen, zodat we ons daarbij kunnen neerleggen.

Onderstaande opties ter overweging, als dit mogelijk is:
Ja, ik heb een BlackBerry-toestel en kom graag naar het event en kan op 10 december.
Ja, ik heb een ander toestel en kom graag naar het event en kan op 10 december.
Alvast bedankt voor de moeite van het uitzoeken.

[ Voor 6% gewijzigd door YdieresiS op 23-11-2015 11:10 ]

Latin capital letter y with diaeresis

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:49

WoutF

Hoofdredacteur
YdieresiS schreef op maandag 23 november 2015 @ 10:33:

Kunnen jullie uitsluitsel geven over hoe BlackBerry gebruikers (en gebruikers met een ander OS op hun telefoon) zouden kunnen deelnemen aan deze actie? Tenzij het natuurlijk met de sponsor zo is overlegd en niet anders kan, ook dan zouden we dat graag horen, zodat we ons daarbij kunnen neerleggen.
Even gecheckt en ze hebben bij Microsoft gelukkig niks tegen BlackBerry's ;) heb een optie aan de poll toegevoegd, dus je kunt nu ook meedingen :)

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:38
Bedankt :)

Latin capital letter y with diaeresis