Toon posts:

Effe complimentje voor dit forum

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Errug koel forum. Ik check nu al de laatste dagen de posts hier, en ik kon dit forum nogal vaak gaan bezoeken. Echt een goed idee. Keep up the good work, mijn stem zal je hier nog vaak horen!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:19

Arno

PF5A

Keep up the good work, mijn stem zal je hier nog vaak horen!
:? Ik heb geen spraakherkenning op mijn notebook >:)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Poltergeist
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:39
Leuk, eindelijk een complimentje, zet ie 'm hier neer, in plaats van in LA:

Voor al je flames, klachten, complimenten en steunbetuigingen aangaande ons mooie forumpje.

;)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 20 juni 2001 11:54 schreef Poltergeist het volgende:
Leuk, eindelijk een complimentje, zet ie 'm hier neer, in plaats van in LA:

Voor al je flames, klachten, complimenten en steunbetuigingen aangaande ons mooie forumpje.

;)
Nou, het was aardig bedoeld van me... |:( Ik zou nog eens een complimentje geven...

• Poltergeist
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:39
;) niet gezien zeker?

Nee, joh, in LA wordt nu vrij veel gezeken over de nieuwe quota e.d., daarom vind ik het wel leuk om eens een complimentje te zien.

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
Op woensdag 20 juni 2001 11:21 schreef BlaxLash het volgende:
Errug koel forum. Ik check nu al de laatste dagen de posts hier, en ik kon dit forum nogal vaak gaan bezoeken. Echt een goed idee. Keep up the good work, mijn stem zal je hier nog vaak horen!
Harstikke bedankt voor het compliment! Waarderen we zeer...maar dit hoort hier inderdaad niet dus ik hang er toch een slotje op.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.