Errug koel forum. Ik check nu al de laatste dagen de posts hier, en ik kon dit forum nogal vaak gaan bezoeken. Echt een goed idee. Keep up the good work, mijn stem zal je hier nog vaak horen!
Keep up the good work, mijn stem zal je hier nog vaak horen!
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Leuk, eindelijk een complimentje, zet ie 'm hier neer, in plaats van in LA:
Voor al je flames, klachten, complimenten en steunbetuigingen aangaande ons mooie forumpje.
Voor al je flames, klachten, complimenten en steunbetuigingen aangaande ons mooie forumpje.
Nou, het was aardig bedoeld van me...Op woensdag 20 juni 2001 11:54 schreef Poltergeist het volgende:
Leuk, eindelijk een complimentje, zet ie 'm hier neer, in plaats van in LA:
Nee, joh, in LA wordt nu vrij veel gezeken over de nieuwe quota e.d., daarom vind ik het wel leuk om eens een complimentje te zien.
Harstikke bedankt voor het compliment! Waarderen we zeer...maar dit hoort hier inderdaad niet dus ik hang er toch een slotje op.Op woensdag 20 juni 2001 11:21 schreef BlaxLash het volgende:
Errug koel forum. Ik check nu al de laatste dagen de posts hier, en ik kon dit forum nogal vaak gaan bezoeken. Echt een goed idee. Keep up the good work, mijn stem zal je hier nog vaak horen!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()