Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Starcraft artikel] tegenstrijdigheid?

Pagina: 1
Acties:

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:44
reviews: StarCraft II: Legacy of the Void - Verplichte kost voor fans
Met Solarite betaal je upgrades van het kanon van de Spear of Adun en andere perks. Die upgrades zijn zeer de moeite waard.
Toch is het een wat halfslachtige poging; de verschillen die je kunt aanbrengen zijn zo klein dat de optie net zo goed achterwege had kunnen blijven.
Ik lees dit alsof het beide over dezelfde upgrades gaat. Maar toch spreekt het elkaar nogal tegen.

[ Voor 2% gewijzigd door Craven op 23-11-2015 09:38 . Reden: foute link ]

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:01

Rannasha

Does not compute.

Er zijn twee soorten upgrades: Spear of Adun abilities en eenheden. De eerste zin slaat op de Spear of Adun upgrades (het zijn eigenlijk geen upgrades, maar alternatieve abilities), de tweede zin op de eenheden.

Overigens is wat gezegd wordt over de upgrades van de eenheden niet correct. Er zijn juist hele grote verschillen tussen de opties die je kunt kiezen. Bij niet alle eenheden is dat zo, maar bij de meeste maakt de keuze veel uit. In sommige gevallen zijn het zelfs compleet andere eenheden waar je uit kunt kiezen (bv: Stalker/Dragoon, Carrier/Tempest)

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:44
Is het artikel nou net aangepast zodat het wat anders leest of heb ik eerst over dit heen gelezen:
Los daarvan kun je aan boord van de Spear ook je eenheden opwaarderen.

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-07-2024
Ik heb de tekst inmiddels iets aangepast.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Je wordt tenslotte niet zomaar karma koning; het is een status die aangeeft dat je verstand van zaken hebt.
Onwaar, er zijn genoeg voorbeelden van users die karmakoning zijn omdat ze non stop ranten in een bepaald topic. Of karmakoning zijn door veel V&A advertenties terwijl ze 0,0 verstand ervan hebben.
Desondanks is het positief dat jullie wel de mensen hebben gevraagd om input.

"Toch kan het geen kwaad, want de Protoss worden door veel spelers als het moeilijkste ras van de drie gezien. "
Wij van wc eend...

Dat protoss het moeilijkste is verre van waar. Eind WOL was Zerg het sterkst, maar gedurende HOTS periode stond Protoss bekend als "ez" "a-move" race. Die zin hadden jullie beter eruit kunnen laten.

"Nieuw zijn wel de Automated Tournaments die Blizzard om de paar uur laat beginnen. Daarin speel je drie rondes één tegen één."
Er zijn ook tournaments met 6 rondes. Ook handig om te vermelden dat het tournaments zijn op je eigen niveau. Dus b.v. Silver spelers krijgen alleen gelijkwaardige tegenstanders.

Aan de gameplay in multiplayer op zich ook niet, maar toch zijn er wat kleine wijzigingen die grotere gevolgen hebben dan je in eerste instantie zou vermoeden.
Kleine wijzigingen? het is juist een giga verandering, alle timings, build orders zijn veranderd. Dat het grote gevolgen heeft is dus logisch. Niet alleen meer "workers" maar ook er zijn ook minder mineralen beschikbaar per basis. Chrono is wezenlijk veranderd, injects zijn anders , mules zijn merendeels hetzelfde gebleven. Je kan niet spreken over kleine wijzigingen.

Verder mis ik ook wel wat informatie in het artikel, o.a. de verbetering van het Ranking systeem voor multiplayer die eraan komt.

[ Voor 30% gewijzigd door Fietsbel op 24-11-2015 12:10 ]

39

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

bump

39

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik mis trouwens ook de Co-op mode in de review.
Deze wordt onterecht gemeld als : "er is nog steeds", maar is compleet nieuw:
Verder is er aan het online gedeelte van de game niet zo heel veel veranderd. Er is nog steeds de optie om coöp te spelen, waarbij je het met Hero's als Raynor, Kerrigan, Artanis, Swann, Zagara of Vorazun als legeraanvoerder op kunt nemen tegen de computer.
Co-op Missions[1], formerly known as Allied Commanders, is a two player[2] gameplay mode featured in Legacy of the Void.
Deze gamemode is toch wel flink anders dan normale Skirmish potjes tegen AI. Je Commander kan namelijk niet alle units maken en ook hebben ze volledig andere research/upgrades.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-07-2024
@ Fietsbel
- Ik heb uiteraard niet zomaar elke karmakoning benaderd. Alleen de mensen waarvan ik de indruk had dat ze wel verstand van zaken hadden...

- De opmerking was meer bedoeld in algemene zin. Over heel de StarCraft-serie wordt (wat mij betreft) Protoss gezien als het 'moelijkste' ras. Uiteraard is dat discutabel, want StarCraft zou geen goede rts zijn als de rassen uiteindelijk niet in balans zouden zijn. En verder zijn er vast punten op de doorlopende StarCraft-tijdlijn te vinden waarop ras x moeilijker dan wel makkelijker is dan de ander.

- Wat Automated Tournaments betreft; ik kan niet alle details in de review opnemen, het is een review geen opsomming van opties.

- Dat geldt ook voor je opmerking over missende informatie over Ranking. Wat nog komt kan ik moeilijk in een review meenemen. Een review is een beoordeling van de game zoals die op dat moment door de producent afgeleverd wordt, niet van de game die het ooit gaat worden.

- Kleine wijzigingen, grote gevolgen. Ik denk dat we hier hetzelfde bedoelen. Wat ik bedoel; het betreft hier wat statistische aanpassingen, geen nieuwe unit of geheel nieuw ras. Dat zou ik een grote wijziging noemen. Dit is wat mij betreft precies zoals ik het beschrijf; kleine wijziging met grote gevolgen. Met nadruk op grote gevolgen. Over dat laatste zijn we het volgens mij eens :-)
Pagina: 1