Hallo allemaal! Mijn oude PC is echt aan vervanging toe en zou graag een nieuw leuk en snel systeem willen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De nieuwste games spelen, Fallout is helaas erg traag op mijn huidige pc
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 1500 vind ik een mooie prijs maar iets erboven zou geen probleem zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Apple Cinema Display LED 27", muis/toetsenbord
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Na de benchmarks op te zoeken leek mij deze videokaart het beste voor mijn beeldscherm, het budget is er om naar een betere video kaart te gaan, maar ik betwijfel of dat het echt waard is. De rest heb ik samengesteld door wat research op deze site.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil een leuk high end system maar ik wil wel waar voor mijn geld. Mijn vorige PC heb ik kant en klaar bij een bekende website laten maken, en mij eigenlijk laten vertellen wat het beste zou zijn. Achteraf toch wel spijt van gehad want het bleek veel goedkoper te kunnen voor dezelfde prestaties.Dit wil ik graag voorkomen door het samen met jullie samen te stellen =)
Ga je overklokken?
nee, want ik denk dat het niet veel nut heeft voor wat ik wil. Ik laat de PC ook assembleren dus zelf heb ik ook niet het verstand om dat te doen
Wat verwacht je van ons?
Ik denk dat ik na wat uurtjes lezen en onderzoeken een aardig systeem heb samengesteld, wat ik het lastigste vond is een passend moederbord vinden, is er een beter moederbord? Kan ik nog besparen op mijn moederbord? En natuurlijk zijn andere tips/upgrades of besparingen welkom.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De nieuwste games spelen, Fallout is helaas erg traag op mijn huidige pc
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 1500 vind ik een mooie prijs maar iets erboven zou geen probleem zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Apple Cinema Display LED 27", muis/toetsenbord
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Na de benchmarks op te zoeken leek mij deze videokaart het beste voor mijn beeldscherm, het budget is er om naar een betere video kaart te gaan, maar ik betwijfel of dat het echt waard is. De rest heb ik samengesteld door wat research op deze site.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil een leuk high end system maar ik wil wel waar voor mijn geld. Mijn vorige PC heb ik kant en klaar bij een bekende website laten maken, en mij eigenlijk laten vertellen wat het beste zou zijn. Achteraf toch wel spijt van gehad want het bleek veel goedkoper te kunnen voor dezelfde prestaties.Dit wil ik graag voorkomen door het samen met jullie samen te stellen =)
Ga je overklokken?
nee, want ik denk dat het niet veel nut heeft voor wat ik wil. Ik laat de PC ook assembleren dus zelf heb ik ook niet het verstand om dat te doen
Wat verwacht je van ons?
Ik denk dat ik na wat uurtjes lezen en onderzoeken een aardig systeem heb samengesteld, wat ik het lastigste vond is een passend moederbord vinden, is er een beter moederbord? Kan ik nog besparen op mijn moederbord? En natuurlijk zijn andere tips/upgrades of besparingen welkom.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600 Boxed | € 237,99 | € 237,99 |
| 1 | MSI H170 GAMING M3 | € 117,95 | € 117,95 |
| 1 | MSI Radeon R9 390 8GB Gaming | € 364,50 | € 364,50 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB | € 67,95 | € 67,95 |
| 1 | Fractal Design Define R5 Titanium | € 108,50 | € 108,50 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 39,95 | € 39,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | € 107,95 | € 107,95 |
| 1 | Cooler Master V550 Semi-Modular | € 90,- | € 90,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 162,50 | € 162,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.297,29 | |