Apple heeft een uitstekende 'Nederlandse feestdagen' agenda in zijn agenda app zitten waar oa zomer- en wintertijd, Valentijn, Vader- en Moederdag, Dodenherdenking en nog veel meer feestdagen in zitten die ik in veel andere standaard 'Nederlandse feestdagen' agenda's mis. Deze agenda vind je door in de Agenda app op Agenda's te klikken en is volgens mij zelfs standaard aangevinkt. Deze agenda zou ik ook graag in andere apps beschikbaar maken maar ik kan nergens de ical link vinden waarmee deze toe te voegen is.
Iemand een idee?
Op mn iPad gebruik ik zelf 'Week Cal' en die heeft zijn eigen 'Nederlandse Feestdagen' kalender waar je je op kunt abonneren maar ook in deze mis ik bepaalde feestdagen. Daarnaast gebruik ik nu een Android telefoon en ook de standaard 'Nederlandse Feestdagen' agenda van Google is niet compleet.
Iemand een idee?
Op mn iPad gebruik ik zelf 'Week Cal' en die heeft zijn eigen 'Nederlandse Feestdagen' kalender waar je je op kunt abonneren maar ook in deze mis ik bepaalde feestdagen. Daarnaast gebruik ik nu een Android telefoon en ook de standaard 'Nederlandse Feestdagen' agenda van Google is niet compleet.