Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adipose
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-03-2021
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een goede allround compact camera.

Wat is je budget?
Telefoons maken tegenwoordig al erg goede foto's en daarom vind ik het zonde om te veel extra kosten te maken (want een camera is in principe niet echt nodig). Het budget is 230, maar bij aantoonbaar betere kwaliteit (zowel films als foto) rek ik het op tot 260.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
[ihij gaat gebruikt worden voor het filmen van reviews en natuurlijk het maken van product foto's, maar ook gebruik voor andere doeleinden, zoals natuurfoto's.

Ik verwacht dus dat het toestel goed scherp kan stellen op dingen die zich dicht bij de lens bevinden, maar ook geschikt is voor objecten die een paar 100 meter verder staan. Ook de filmkwaliteit moet goed (scherp) zijn en niet out of focus raken; Full HD filmen vind ik daar ook erg belangrijk.[/i]

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb in mijn zoektocht tot nu toe twee toestellen op het oog. Merkvoorkeur heb ik niet, het moet gewoon goed zijn.

#ProductPrijsSubtotaal
1Panasonic Lumix DMC-TZ60 Zwart€ 223,05€ 223,05
1Sony Cyber-shot DSC-HX60 Zwart€ 219,-€ 219,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 442,05

Omdat dit topic over fotocamera's gaat, wil ik, indien mogelijk, wel graag aantoonbaar bewijs zien dat iets echt beter is dan het andere. Let op dat filmen even belangrijk is als het foto's maken.

Alvast heel erg bedankt voor de moeite. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Verhuizing naar Foto & Video Hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adipose
Heb de Canon d1200 gekocht, kon hen krijgen voor 219 inclusief sensor, leek me een betere deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
En jij was op zoek naar een goede compact camera, ok goed is duidelijk interpreteerbaar.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:25

Sick Nick

Drop the top!

Gelukkig wel inclusief sensor! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adipose
Ik wilde vooral compact vanwege de prijs, niet het gewicht en grootte. Daarom meteen deze besteld toen ik zag dat hij even duur was. Is inderdaad wel een beetje raar. :+

[ Voor 12% gewijzigd door Adipose op 23-11-2015 21:54 ]

Pagina: 1