Game ziet er "blurry" met nieuwe gpu

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggscuse
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 17-12-2023
Zo ik heb me gpu geupgrade van een GTX 480 naar GTX 780TI

Heb geen instelling in me game veranderd maar het ziet er gwn heel blurry/fuzzy uit. Geen idee wat het heeft veroorzakt. Hopelijk kan iemand me hier helpen.
Full specs:
I7 930
GTX 780TI
Asus rampage extreme 3 x58
6gb ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 15:40
Misschien domme vraag.. drivers geinstalleerd/klopt de resolutie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Misschien even een screenshot maken van wat je bedoelt, of het beter uitleggen. Wij kunnen onmogelijk weten wat je nou precies bedoelt. Met als enige info blurry en fuzzy krijg je dit probleem nooit opgelost.

Heb je al naar de resolutie of instellingen gekeken ? Wat heb je precies opgezocht en geprobeerd voordat je dit topic gemaakt hebt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggscuse
Ik heb alle drivers geinstalleerd, ik heb geen enkele setting veranderd en als ik CSGO speel ziet long range er heel blurry uit, heel waazig, terwijl met mijn oude kaart het gewoon goed is. Ik heb geen idee wat de oorzaak hiervan is en vind het persoonlijk heel iriterend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Wat doen andere spellen, is het daar wel normaal ? Wat heb je al gevonden en geprobeerd bij zoeken naar dit probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggscuse
Bij andere spellen is het normaal, heb al meerdere dingen opgezocht maar niets gevonde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Als het bij andere spellen normaal is zou ik eens goed gaan kijken naar de settings van CSGO.

Dat het bij andere spellen normaal is geeft aan dat het geen probleem is met drivers, hardware of andere software, dus moet je het bij CSGO zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19-09 11:47
'Depth of Field' in de grafische settings? Dat veroorzaakt 'blurry' aangezichten op lange afstanden... dat je zelf niets veranderd hebt zegt niet zoveel, games zijn in staat om te detecteren welke gpu je gebruikt en willen dan nog wel eens wat settings vanzelf aanpassen.
Pagina: 1