Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply
Eh, mocht hier de optie niet voor zijn (gebruik zelf geen Maps), zou ik Waze verder gaan gebruiken, dit is ook van Google tegenwoordig, en heb ik altijd als zeer prettig ervaren
Er wordt over het hele Internet geroepen dat men dit weg wilt hebben... Helaas lijkt er op dit moment dus geen mogelijkheid te zijn de straatnamen uit te zetten. Is er een hele specifieke reden dat je per sé Google Maps wilt? Anders is Here Maps ook nog een heel prettig alternatief, waar zeker weten een Nederlandse stem in zit zonder straatnamen.
Inderdaad een zeer fijne app en met NL voice.pweide schreef op zondag 22 november 2015 @ 19:41:
Eh, mocht hier de optie niet voor zijn (gebruik zelf geen Maps), zou ik Waze verder gaan gebruiken, dit is ook van Google tegenwoordig, en heb ik altijd als zeer prettig ervaren

Je hebt nog niet gereageerd, heb je al gevonden wat aan je behoefte voldoet ?Yariva schreef op zondag 22 november 2015 @ 19:38:
Hi,
Is er een manier om de straat en snelweg namen uit te schakelen bij de spraakopdrachten in Google Maps? Ik wil liever een simpele "ga hier over 100 meter naar links" dan "over 100 meter, ga hier rechts richting oprit A9 richting Haarlem,Hoofddorp" en zo gaat het nog even door
Thanks
Je hoeft echt niet na een uur te gaan kicken hoor, niet iedereen checkt Tweakers zo vaak
Haha idd, maar de bedoeling erachter is netjes, thanks 
Wat betreft de functionaliteit, het is echt geen must, meer iets wat mij irriteert. Ik ging er wel vanuit dat voor zoiets simpels wel een verborgen vinkje was, nja helaas pindakaas.
Ik zal wel kijken naar de alternatieven die hierboven zijn benoemd, thanks!
Wat betreft de functionaliteit, het is echt geen must, meer iets wat mij irriteert. Ik ging er wel vanuit dat voor zoiets simpels wel een verborgen vinkje was, nja helaas pindakaas.
Ik zal wel kijken naar de alternatieven die hierboven zijn benoemd, thanks!
Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply
Tsja ik had het ook even kunnen editten in mijn eerste posting natuurlijk.ShitHappens schreef op zondag 22 november 2015 @ 21:03:
Je hoeft echt niet na een uur te gaan kicken hoor, niet iedereen checkt Tweakers zo vaak
Voor degene die tegen het zelfde probleem aan kijken, ik heb een tijdje Waze geprobeerd en vind dit een uitstekend alternatief. Niet alleen heeft deze prima Nederlandse stemmen die imo veel beter klinken dan Maps, maar het hele profiel systeem dat hierachter rust maakt het leuk om punten te scoren.
Manieren om punten te scoren zijn o.a. Vrienden uitnodigen, een foto maken van je eindbestemming en flitsers en files doorgeven. Het laatste is iets dat je zeker vaker dan doen met een ritje naar je werk toe, echter lijkt mij het ook gevaarlijk om dit soort dingen tijdens het auto rijden door te geven. Met uitzondering van car poolers dan, daar werkt het perfect mee
Overigens is deelname aan dit systeem hierboven geen vereiste en kan je ook gewoon navigeren zonder account.
Eindconclusie, maps gaat de deur uit (ja echt!
) en Waze gaan we even mee doorspelen!
Manieren om punten te scoren zijn o.a. Vrienden uitnodigen, een foto maken van je eindbestemming en flitsers en files doorgeven. Het laatste is iets dat je zeker vaker dan doen met een ritje naar je werk toe, echter lijkt mij het ook gevaarlijk om dit soort dingen tijdens het auto rijden door te geven. Met uitzondering van car poolers dan, daar werkt het perfect mee
Overigens is deelname aan dit systeem hierboven geen vereiste en kan je ook gewoon navigeren zonder account.
Eindconclusie, maps gaat de deur uit (ja echt!
Pagina: 1