Hoi Tweakers,
Mijn Logitech G9 muis is helaas aan vervanging toe
. Nadat de zijknoppen het al een jaar niet goed meer doen (lees hard drukken voor resultaat) doet sinds een paar dagen het scrollwiel het niet goed meer. Ik wil daarom een nieuwe muis aanschaffen.
Helaas heeft Logitech niet een directe opvolger voor mijn muis, wat de zoektocht enigszins lastig maakt. Ik gebruik de muis voor normaal office werk, maar ook voor Call of Duty Black Ops 3. Ik heb een Steelseries stoffe muismat en gebruik een claww grip/fingertip grip.
Ik ben de volgende muizen tegengekomen.
pricewatch: Logitech G502 Proteus Core Tunable Gaming Mouse
Heeft eigenlijk te veel knoppen en is aan de zware kant. In de winkel heb ik een model vastgehouden en daar was een van de zijknoppen al stroever dan een andere knop dat mij niet beviel. De G502 heeft dan wel weer een los draaiend scrollwiel, dat ik op mijn G9 erg handig vind.
pricewatch: Logitech G303 Daedalus Apex
Lichter dan de G502, maar heeft geen los scrollwiel en het scrollwiel kan niet naar links of rechts worden ingeduwd. Daarnaast vraag ik mij af of de vorm mij echt bevalt. In de winkel heb ik hem vastgehouden, maar kon niet echt bepalen of de vorm goed of slecht ging zijn...
pricewatch: Zowie FK1
Deze muis schijnt erg goed te zijn. Ik vind hem echter niet echt mooi.
Wie helpt mij een waardige vervanger te vinden voor mijn bijna dode G9?
Mijn Logitech G9 muis is helaas aan vervanging toe
Helaas heeft Logitech niet een directe opvolger voor mijn muis, wat de zoektocht enigszins lastig maakt. Ik gebruik de muis voor normaal office werk, maar ook voor Call of Duty Black Ops 3. Ik heb een Steelseries stoffe muismat en gebruik een claww grip/fingertip grip.
Ik ben de volgende muizen tegengekomen.
pricewatch: Logitech G502 Proteus Core Tunable Gaming Mouse
Heeft eigenlijk te veel knoppen en is aan de zware kant. In de winkel heb ik een model vastgehouden en daar was een van de zijknoppen al stroever dan een andere knop dat mij niet beviel. De G502 heeft dan wel weer een los draaiend scrollwiel, dat ik op mijn G9 erg handig vind.
pricewatch: Logitech G303 Daedalus Apex
Lichter dan de G502, maar heeft geen los scrollwiel en het scrollwiel kan niet naar links of rechts worden ingeduwd. Daarnaast vraag ik mij af of de vorm mij echt bevalt. In de winkel heb ik hem vastgehouden, maar kon niet echt bepalen of de vorm goed of slecht ging zijn...
pricewatch: Zowie FK1
Deze muis schijnt erg goed te zijn. Ik vind hem echter niet echt mooi.
Wie helpt mij een waardige vervanger te vinden voor mijn bijna dode G9?