Acties:
  • 0 Henk 'm!

• change1001
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-08 11:59
Hallo,

Ik heb zojuist dit mailtje binnen gekregen:
Hoi gsje861FDSaluk,

Op 22 november 2015 12:05:14 GMT is het aan jouw EA-account gekoppelde e-mailadres gewijzigd in:
iyyu486hmbrgbs@gmail.com.
Als je deze wijziging nooit aangebracht hebt, klik dan hier om je oude e-mailadres te herstellen en je wachtwoord te veranderen. Als je nadere ondersteuning nodig hebt, kun je contact opnemen met EA Help.

Happy gaming,
Het team van EA
Ten eerste is mijn gebruikersnaam aangepast. En ten tweede dus ook mijn email adres. Ik probeer via help.ea.com een online chat te starten, maar krijg tevergeefs een 500 error als ik een ticket wil verzenden. Wat te doen?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

"Klik dan hier om je oude email te herstellen"

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Heb je al op het woordje 'hier' geklikt? Error 500 is niet iets waar je wat aan kan doen. Morgen maar even bellen. Verander je wachtwoord ook even op andere plekken waar je het gebruikt hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:25

D4NG3R

kiwi

:)

"Gehacked" is een term die tegenwoordig overal voor word gebruikt... Op de gok genomen gebruik je hetzelfde wachtwoord op meerdere plekken en/of is deze erg simpel te raden (Een lang wachtwoord is moeilijker te kraken dan een kort wachtwoord met rare tekens). Goed, begin maar eens met een klik op de link om je oude email te herstellen (als de mail echt is), en ga daarna je PC eens flink doorpluizen of er geen malware op staat.

Mails van origin eindigen bij mij iig netjes met @ea.com

[ Voor 8% gewijzigd door D4NG3R op 22-11-2015 18:44 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:23
Weet je zeker dat het mailtje echt is? Als zowel je username als je email adres niet overkomen met wat jij hebt ingesteld, doet mij dat het eerst denken aan 'n phishing poging. Ik zou dus niet zomaar op dat 'klik dan hier' linkje klikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• change1001
Ja, het is een echte mail van EA. De link om mijn account te herstellen werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lSltAlKeR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-09 20:50

lSltAlKeR

Time destroys everything!

johnkeates schreef op zondag 22 november 2015 @ 18:43:
Heb je al op het woordje 'hier' geklikt? Error 500 is niet iets waar je wat aan kan doen. Morgen maar even bellen. Verander je wachtwoord ook even op andere plekken waar je het gebruikt hebt.
Onzin.... waarschijnlijk even je cache en cookies legen... of de pagina via Inprivite of incognito modus bezoeken....

Speedtouch freak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
lSltAlKeR schreef op zondag 22 november 2015 @ 18:46:
[...]

Onzin.... waarschijnlijk even je cache en cookies legen... of de pagina via Inprivite of incognito modus bezoeken....
Je weet dat HTTP/500 een Internal Server Error is, en dat als iemand het vaker geprobeerd heeft er waarschijnlijk gewoon een fout in de applicatie van EA zit? Meestal als de chat of online service offline door een technische storing en dat niet netjes afgehandeld wordt, dan crasht de applicatie server-side en krijg je van de webserver dus een HTTP 500 status terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• change1001
Maar wat nu? Ik heb nu 2 live chat's open staan, eentje uit US en eentje uit Engeland. Bij beide staat nu nog dat ik moet wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04:08
Probeer het alsnog te herstellen, desnoods in een andere browser.

Volgens mijn trouwens was Origin tijdje terug aangevallen of zo? (correct me if I'm wrong).
Ik kreeg toen een mail dat voor de veiligheid ik mijn wachtwoord moet wijzigen.

Ik had laatst een mailtje van Steam gekregen dat iemand uit Oekraine zich probeerde in te loggen op mijn Steam, was mislukt aangezien je nog een code bij moet hebben, apart genoeg is mijn Steam wachtwoord alles behalve makkelijk en ook nog compleet anders dan van mijn andere diensten, stiekem het gevoel of er bij Steam niet toevallig ingebroken is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• change1001
Het is opgelost. Heb de klantenservice aan de lijn gehad en hebben mij meteen geholpen!
Pagina: 1