Moederbord+CPU+HDD voor gamepc max 200 euro

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views

• alsojoey
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11-06-2021
Hey Tweakers,

Ik zit graag met wat vrienden te gamen. We spelen eigenlijk altijd PC games. Meestal LoL en soms wat Call of Duty ofzo. Nu heb ik gewoon een zeer snelle gaming pc staan maar voor mijn vrienden kom ik altijd te kort. Normaal gesproken had ik wel een redelijke laptop staan waar ze goed op mee konden draaien maar deze heeft het helaas begeven. Nu is het zo dat ik mijn eigen computer al een aantal keren heb uitgebreid en ik dus nog wel wat onderdelen heb liggen voor een tweede PC. Ik heb al wat rond gekeken op pricewatch en gekeken hoe en wat en kwam er wel ongeveer uit. Toch denk ik dat jullie me nog wel kunnen helpen want ik kan natuurlijk altijd fouten maken. Ik ben immers niet de allerbeste met computers bouwen maar weet er zeker wat van af!

Componenten die ik nog heb liggen:

- GPU (GTX 570)
- RAM (6 GB Ram)
- PSU (520W)
- Case (uATX), is een case van een hele oude PC dus weet niet 100% zeker of deze nog doorkomt. Of kan ik een hele oud case in principe gewoon gebruiken?

videokaart en powersupply passen 100% op elkaar want zo zat het vroeger dus in m'n eigen PC.

Ik ben dus nog opzoek naar een moederbord, processor en een hardeschijf. Wil het budget zo beperkt mogelijk houden. Denk rond de 150 - 200€ als dat mogelijk is. Hardeschijf en moederbord kwam ik zo wel ongeveer uit. Ben alleen nog wat aan het kijken voor een processor. Is het echt nodig om een i3 of i5 te nemen? Of eventueel een AMD? Laat ff weten hoe en wat jongens! Hoe kan ik deze PC het best om mijn componenten heen bouwen?

Met vriendelijke groet,

Joey

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:29

br00ky

Moderator Harde Waren
Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!). Schopje naar CAA. Tevens een passender titel.

Gelijk een voorlopig slotje, want we verwachten hier dat je met eigen input komt. Welke onderdelen heb je zelf al gevonden?

Stuur me even een berichtje als je daarmee klaar bent, dan gooi ik je topic weer open.

Dit topic is gesloten.