Toon posts:

IBM Lotus Inotes op iPhone

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoii,

Ik vind het heel irritant om steeds via Safari te moeten inloggen om mijn schoolmail te bekijken. Mijn vorige school had een Exchange server en dat kon ik gemakkelijk instellen via de instellingen>mail.
Alleen op mijn nieuwe school hebben ze IBM iNotes, is er enige mogelijkheid om dit te configureren op de iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerbek312
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-09 10:57
Dat hebben wij ook op het werk maar ik heb het gewoon in kunnen stellen bij instellingen-mail. Kiezen voor Exchange server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen Sack
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-09 20:27
Dat hebben we bij ons op de zaak inderdaad ook, maar volgens mij heb je dan ook nog lotus traveller nodig en dat heeft waarschijnlijk niet elke server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-09 16:59

DukeBox

loves wheat smoothies

Tegenwoordig zit dat er standaard in en kun je via de inotes portal kun je voor zowel ios, android als win mobile een app downloaden.

[ Voor 21% gewijzigd door DukeBox op 22-11-2015 19:08 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-09 20:05

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Op de Domino server moet Traveller geïnstalleerd zijn. Dat is een gratis toevoeging maar die moet natuurlijk wel door de admin zijn geïnstalleerd en geconfigureerd. Ik gebruik het zelf ook voor mijn zakelijke email, met BES12 ervoor als MDM, maar een MDM is niet noodzakelijk - Traveller werkt ook op zichzelf.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.