Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

vraag over MoCa

Pagina: 1
Acties:

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Ik ga binnen een maand verhuizen.
Ik heb nu nog in mijn huis de Cisco modem/router. Die gaat met een utp kabel onder alle plinten door naar een oude WL router van sitecom. En die heb ik als switch gebruikt om meerdere rand apparatuur aan te sluiten en het is gelijk een wifi access point.

kan ik straks in mijn nieuwe huis de MoCa aansluiten op de COAX en dan door lussen
Naar de sitecom switch met behoudt van het wifi access point?

Als dit kan volstaat een goedkope MoCa box zoals de Hirschmann M 32. Als het niet werkt moet ik de Echobox met Wifi of de Marmitek aanschaffen. Deze hebben allebei 4 poorten.

Heeft hier iemand ervaring mee ?

Scrooge NL

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Je kan niet dezelfde Coax gebruiken voor je Kabelinternet en eigen data.

• Theo27
Het is toch juist de bedoeling van een MoCa box om je bestaande Coax verbinding te gebruiken voor netwerk mogelijkheden?

Ik wil alleen weten of je er een switch aan kan hangen. Als dat zo is kan ik een goedkopere variant aanschaffen.

[ Voor 32% gewijzigd door Theo27 op 22-11-2015 16:19 ]

Scrooge NL

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

Ja je kan een switch aan de moka 32 hangen.

Bedenk wel dat je minimaal 2 moka's moet aanschaffen. Dus je bent al meer dan 110 euro kwijt. Als het kan raad ik je aan Utp te leggen. Goedkoper en sneller.

[ Voor 35% gewijzigd door job op 22-11-2015 16:35 ]

• Theo27
Top. Beter dat dat mogelijk is.

Scrooge NL