Toon posts:

Upgrade van mijn pc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een?
Wil graag vrijwel mijn gehele pc upgraden aangezien hij ook zijn beste tijd gehad heeft en ik wel wil kunnen genieten van de wat recentere games. Ik hoef overigens helemaal geen bakbeest die de komende jaren elke game op ultra settings kan gaan spelen.

Wat is je budget?
Rond de 400 euro, kan altijd nog verder uitlopen.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Op dit moment draai ik een pc met een Intel core i3-2120 CPU, 3.30 GHz. Met een GeForce GTS 450 en 4 gigabyte ram. Moederbord en/of aanvullende gegevens kan ik eventueel later geven.

Ram is sws al een puntje dat ik wil verbeteren richting 16 gb ram, en denk dat ik vanwege mijn beperkte budget voor een 750 ti grafische kaart ga.

• Baloes
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-02 23:39
Voordat we je advies kunnen geven zou het toch wel heel erg handig zijn om alle specs van je pc te weten.

Ik mis nog moederbord, behuizing en het allerbelangrijkste : Je voeding :)

Verwijderd

Wil je even de exacte gegevens van mobo, geheugen en voeding doorgeven want op deze manier is het wel erg koffiedik kijken.

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 00:12
Met een beetje geluk kan je je moederbord en voeding nog hergebruiken.
Gezien je budget kan je kijken naar 2e hands onderdelen.

Zoek in de pricewatch / v&a een leuke I5 2500 K, wat geheugen en een amd 290 bij elkaar en je kan weer een tijdje vooruit

• Baloes
Logische stappen zullen idd zijn de upgrade van de i3 naar i5, de videokaart en het RAM naar minstens 8GB.
Maar eerst ff de gevraagde info geven en dan weer verder :)

Verwijderd

Topicstarter
Helaas ben ik te dom om de versies van mijn shit te achterhalen dus ik heb snel wat fotos genomen. Hopelijk kunnen jullie daar wat mee.

Afbeeldingslocatie: http://s30.postimg.org/8urvayg19/image.jpg

[img=http://s30.postimg.org/8urvayg19/image.jpg]

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2015 16:57 ]

• Baloes
Maak anders even de zijkant van je kast open (als de pc uit is! ) en neem een foto van de binnenkant van de kast en de voeding :) Hier kunnen we helaas niet veel mee...

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:29

br00ky

Moderator Harde Waren
Met die houding kom je niet ver hier :). Eigen input is de key here, anders gaat je topic al snel op slot. Download en draai speccy eens. Het enige wat je dan nog hoeft uit te zoeken is welke voeding je precies hebt.
Pagina: 1