Toon posts:

Wacom Graphire vraagje...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er toch nog 1 weten te bemachtigen voor weinig! (zie Topic van voor de crash, oh nee, dat gaat niet. :+ )
Maar ze hadden alleen nog een serieele uitvoering. :(
Wat is het verschil tussen USB en serieel qua performance?

Verwijderd

Op woensdag 20 juni 2001 11:14 schreef KIP het volgende:
Ik heb er toch nog 1 weten te bemachtigen voor weinig! (zie Topic van voor de crash, oh nee, dat gaat niet. :+ )
Ik herinner me de topic voor de crash nog ;)
ik was namelijk ook op zoek naar die erg goedkope Graphire. Waar heb je um nu gevonden ?

Verwijderd

A: De reactie snelheid van het blad is lager als het niet usb is.
B: (Maar dat weet ik niet zeker, mijn collega zegt van wel, maar euhm... volgens hem.. ) is het dan ook zo dat je dan wel batterijen nodig hebt voor je muis en pen. (Ik geloof dat dat pure onzin is, maar staat erop dat ik het post) |:(

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 22:46

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Is idd complete onzin, er hoeven geen batts in :)

En snelheid maakt volgens mij weinig uit.
Ik heb zelf ook de seriele-versie (goedkoop :) )

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 20 juni 2001 11:37 schreef _SpaceCowboy_ het volgende:

[..]

Ik herinner me de topic voor de crash nog ;)
ik was namelijk ook op zoek naar die erg goedkope Graphire. Waar heb je um nu gevonden ?
Bij A&P (Alkmaar) bleek er nog 1 boven op een kast te liggen, en ik kwam net op het goeie moment binnen. :)

• paulu013
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
Het bedrijfje Kikisoft heet een complete website opgezet waar ze alle wacom producten te koop aanbieden, ook de graphire tabletten.
Kijk maar eens op hun site: www.wacom.nl

Verwijderd

Topicstarter
Klopt het overigens dat 'ie niet in de hardwarelijst voorkomt?

• OldButNotSoWise
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-02 01:07

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Ik heb de USB versie en mijn zus de serieele en kan je verzekeren dat het niet uitmaakt qua reactie snelheid.
Integendeel misschien, want als ik mijn fotocamera aan het leegtrekken ben en ook nog eens een printje verstuur, hapert de muis heel af en toe.

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
tja, als je teveel aan je usb hebt hangen, dan moet je een hub gebruiken met extern adapter, bij serieel wordt het stroomgebruik niet gedeeld, dus dat is weer een voordeeltje.

ik denkt dat het verder niet veel uitmaakt, het is niet zo dat de usb versie veel meer data verstuurd dan de serieele, usb is missien allen makkelijker
Pagina: 1