Sapphire Radeon HD 4670 - 512 MB op MSI MS-7525 Boston?

Pagina: 1
Acties:

• johanna52
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-08-2023
Hallo allemaal,
Mijn zoon heeft een pc met een MSI MS-7525 Boston moederbord.
Ik wil daar Windows 10 gaan opzetten. Van Vista naar Windows 7 en dan naar Windows 10.
Maar ik zag dat het bord een onboard videokaart heeft van 320 MB.
Nu heb ik nog een Sapphire Radeon HD 4670 - 512 MB videokaart liggen.
Die wil ik er eigenlijk in doen.
-Is dat een goed idee? Werkt de pc dan beter?
-Is er nog iets in de Bios dat ik dan moet veranderen of pakt hij die kaart zo?

Johanna

• RaiseCain
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-01 13:17
Gewoon erin zetten, werkt gewoon. Heb even zitten kijken en de laatste driver voor de videokaart zijn er alleen voor Windows 7/8, dat kan dus wel een probleem worden; misschien dat windows 10 zelf de driver download anders dit gebruiken: ( http://www.wagnardmobile.com/forums/viewtopic.php?t=64 )

Niet vergeten beeldscherm stekker op de videokaart aan te sluiten.

• johanna52
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-08-2023
RaiseCain schreef op zondag 22 november 2015 @ 08:28:
Gewoon erin zetten, werkt gewoon. Heb even zitten kijken en de laatste driver voor de videokaart zijn er alleen voor Windows 7/8, dat kan dus wel een probleem worden; misschien dat windows 10 zelf de driver download anders dit gebruiken: ( http://www.wagnardmobile.com/forums/viewtopic.php?t=64 )

Niet vergeten beeldscherm stekker op de videokaart aan te sluiten.
Bedankt! Ga ik dus proberen.

Johanna :)

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:08
Let ook wel op de voeding. Als je een standaard OEM voeding hebt is er best een kans dat die de 50-150 (?) watt extra niet aan kan. Merk je vanzelf doordat de pc dan niet opstart of uitvalt tijdens het gamen.
Als dat gebeurt heb je nog altijd kans om er een andere voeding in te zetten, mits de OEM voeding gewoon ATX is.

En drivers zal W10 wel zelf ontdekken, heb dat al op redelijk wat systemen gezet en eigenlijk altijd had W10 al meteen alle juiste drivers.

[ Voor 18% gewijzigd door FoxLenny op 22-11-2015 10:42 ]