Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Madcat
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Hi allemaal,

Ik heb en Logitech smart control waarmee ik bijvoorbeeld een film scenario kan aan zetten waarbij de verschillende apparaten de juiste zaken doen om een film te kijken.
En recent heb ik de philips hue daaraan toegevoegd, echter zit ik met een vraagje.

Op dit moment heb ik aan het scenario de regel toegevoegd dat alle lampen in de huiskamer uit gaan als de film wordt aangezet, maar graag zou ik als ik op pause druk de lampen weer aan willen zetten.
Echter lukt mij het niet om dit op een of andere manier te koppelen.

Ben ik de eerste die dit scenario bedenkt, het lijkt mij namelijk een vrij logische.
Op de website adverteren ze met "in sync met je muziek en films", dus ik had verwacht dat ik op zijn minst de lampen uit en aan kan zetten tijdens het film kijken.

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 28-11 20:27

Isniedood

nee, echt niet!

Ik heb het zelf nog niet geprobeerd omdat ik zit te wachten op een update waarbij je scenes kan koppelen aan bepaalde activiteit ipv iedere lamp apart in te moeten stellen. XBMC/Kodi heeft een add-on die kan wat jij wil.

Of het met harmony ook kan weet ik niet zeker. Zover ik weet kan je geen extra functies toevoegen aan bestaande knoppen. Work-around kan zijn om een reeks toe te voegen die begint bij pauzeren en vervolgens lampen dimt. Puur hypothetisch want ik kan hier niet testen of je bij reeksen ook instellingen van lampen aan kan passen.

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

• Madcat
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
uiteindelijk de API moeten gebruiken om via een script de commando's te sturen naar de hub.