Werving van reviews, is dit wel de bedoeling?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Kreeg overlaatst volgend bericht (over een aankoopwebsite waar ik overigens slechte ervaringen mee heb gehad):
Het is mij opgevallen dat u enkele recensies heeft achtergelaten waarin u [webwinkel] noemt.

Hierbij wil ik u graag vragen of u eventueel geïnteresseerd zou zijn, om enkele recensies te plaatsen waarin u [webwinkel] noemt in ruil voor aankoopkortingen?

Ik geloof dat ik voor u met [webwinkel] kan bespreken.

Met vriendelijke groet,
Identificatiegegevens weggelaten om de schuldigen te beschermen, uiteraard beschikbaar op verzoek.

Dit kan toch niet de bedoeling zijn? Wat is het beleid hierrond, en hoe best te reageren (is niet echt een "report" functie zo direct.

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik verplaats het topic van Lieve Adjes naar Pricewatch, want daar zitten de mensen die er een antwoord op kunnen geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henry_boy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-09 09:27

henry_boy

Salessupport Tweakers
DexterBelgium, bedankt voor je melding hierin.

Het is ons op dit moment nog niet geheel duidelijk waar dit bericht vandaan komt (heb je dit per mail ontvangen of per DM). Zou je mij hier middels een DM meer info over kunnen geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Sorry, even niet online geweest, DM verstuurd (het ging inderdaad om een DM bericht dat ik kreeg).

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say