Ik wil graag een nieuwe laptop kopen en zou graag jullie advies krijgen. Ik zoek een laptop die ik breed kan gebruiken voor studie, werk, films kijken en af en toe Photoshop.
Wat ga je met je laptop doen?
Besturingssysteem: Windows. Qua werk ben ik vaak bezig in een Ubuntu virtual machine met de analyse van MRI scans. Deze bestanden zijn erg groot en het runnen van de programma's er omheen vergt veel rekenkracht. Hierdoor zoek ik een laptop die dit goed aan kan. Gamen doe ik niet echt op mijn laptop, maar ik kijk wel vaak films.
Wat is je budget?
Onder de 800 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, iedere dag. Een goede accu zou dus mooi meegenomen zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ja, een grote harde schijf is belangrijk i.v.m. opslaan van veel files en daarnaast rekenkracht. Wat betreft scherm een 15,6+ inch. Mijn laatste laptop had een erg stug touchpad, dat heb ik liever niet weer.
Dit is wat ik nu op het oog heb:
Alvast bedankt voor jullie hulp
Wat ga je met je laptop doen?
Besturingssysteem: Windows. Qua werk ben ik vaak bezig in een Ubuntu virtual machine met de analyse van MRI scans. Deze bestanden zijn erg groot en het runnen van de programma's er omheen vergt veel rekenkracht. Hierdoor zoek ik een laptop die dit goed aan kan. Gamen doe ik niet echt op mijn laptop, maar ik kijk wel vaak films.
Wat is je budget?
Onder de 800 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, iedere dag. Een goede accu zou dus mooi meegenomen zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ja, een grote harde schijf is belangrijk i.v.m. opslaan van veel files en daarnaast rekenkracht. Wat betreft scherm een 15,6+ inch. Mijn laatste laptop had een erg stug touchpad, dat heb ik liever niet weer.
Dit is wat ik nu op het oog heb:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | ASUS A555LJ-DM941T | € 799,- | € 799,- |
| 1 | ASUS X751LJ-T4196T | € 800,20 | € 800,20 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.599,20 | |
Alvast bedankt voor jullie hulp