Toon posts:

Informatique is TE snel ;)

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren 256 Mb besteld bij ze. Dus ik denk, ga ik in de ochtend wel even geld tanken, want die TNTpost komt meestal 's middags. Staat die kerel om 9 uur 's ochtends me al wakker te bellen vandaag.. Rembours 178,50..
Euh.. heeft u niet toevallig een mobiele pinterminal ? neen,.. creditcard ? ook niet..
U kunt vanaf morgen het pakketje op het postkantoor ophalen..

Iemand dit ook eens gebeurd. Ik voel me zo lullig :*

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
meestal zeuren mensen dat bestellingen te lang duren.. :)

achja. goeie reklame voor informatique dunkt me.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 10:31

Frenkpie

"Crocs Rule !"

hehe da's zeker zwaar relaxed
in tegenstelling van mijn ervaring met space promotion

4 weken wachten op 1 hddtje :( (welke? zie sig. pc1)

• Spikey
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-07 12:24

Spikey

Making the web accessible!

ik heb maandag na 21:00 bij Informatique nog een 8port switch bestelt.. die is gister al op de bus gedaan :o dus hij zal zo wel aankomen denk ik :)

wel heel vaak gehad dat ik niet thuis was en dan kun je ook naar het postkantoor.. zelfs als je briefje op de deur plakt met "kun u vanavond terug komen?" doen ze niet aan :r
en dat tewrwijl het wel een optie is op dat leipe papiertje van ze... :?

Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:17
Heeft meer met TNT te maken als met informatique, die bepalen nl. niet op welke tijd het bezorgd zal worden :?

• Spikey
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-07 12:24

Spikey

Making the web accessible!

Op woensdag 20 juni 2001 11:16 schreef frenkpie het volgende:
hehe da's zeker zwaar relaxed
in tegenstelling van mijn ervaring met space promotion

4 weken wachten op 1 hddtje :( (welke? zie sig. pc1)
Ik zat bij space Promotion binnen een week m'n spullen binnen..:)
Bij Perfect Systems zat ik echter al 2 weken (!? :r ?!)te w88 op een switch die ik uiteindelijk gecancelled heb en toen maandag j.l. bij informatique maar een andere bestelt en die komt als het goed is vandaag binnen

Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019

Verwijderd

Topicstarter
Ik zeur niet hoor.. had eigenlijk gisteren het geld al moeten klaarleggen, maar ja druk druk druk stageverslag etc.. maar wel weer een pluspunt voor informatique idd..

• Kolky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 17:08

Kolky

subtitle not available

Ik heb het bij Gistron (toen nog Intercom Mailorder) meerdere keren gehad.
Ik had rond 18:30 uur besteld. 10 minuttjes later kreeg ik een berichtje dat het verzonden werd.
De volgende dag was het er al. Maar toen had ik dus ook geen geld op zak |:(

• -MAD-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-08 07:07
Op woensdag 20 juni 2001 11:17 schreef Spikey het volgende:
wel heel vaak gehad dat ik niet thuis was en dan kun je ook naar het postkantoor.. zelfs als je briefje op de deur plakt met "kun u vanavond terug komen?" doen ze niet aan :r
Die optie is alleen voor gewone pakketjes (geen rembours dus), rembours zendingen worden, maar 1x bezorgt en daarna moet je gewoon naar het postkantoor voor het pakketje

• kleinelievewolff
  • Laatst online: 13:08
Op woensdag 20 juni 2001 11:17 schreef Spikey het volgende:
ik heb maandag na 21:00 bij Informatique nog een 8port switch bestelt.. die is gister al op de bus gedaan :o dus hij zal zo wel aankomen denk ik :)

Werk zelf als bijbaantje bij de PTT en scheur ook rond in een busje met pakjes. Bij dat soort briefjes zet ik er 'Nee, heb vanavond wel wat beters te doen!' onder. Je kan wel bellen met Klantenservice om te vragen of ze het nog een keer aan komen bieden. Er zijn mensen die dat doen en dan weer niet thuis zijn :r Bel dan niet! (Inderdaad, hier komt wat frustratie omhoog)

• Accident
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Op woensdag 20 juni 2001 11:17 schreef kieskes het volgende:
Heeft meer met TNT te maken als met informatique, die bepalen nl. niet op welke tijd het bezorgd zal worden :?
maar ook een beetje met informatique natuurlijk....
* Accident moest wel 2 dagen w88 op z'n dimmetje

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-08 21:08
Informatique is idd een goede winkel, maar ik heb 1 klacht:

Informatique is TE DUUR

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

Mits voor 4ren besteld de volgende dag in huis is het motto, dan is het aan de PeeTeeTee om je in te delen, dit keer stond je vooraan de lijst van de vervoerder...JUST YOUR LUCK!

• scorpionv
  • Laatst online: 17-08 00:02

scorpionv

This space for rent

Haha LOL, ik loop altijd te klagen dat het zolang duurt, voor mij zouden ze een wens-*flits*-bezorgd systeem moeten ontwikkelen. Onlangs weer iets bij Xenon besteld, moet ik volgens de bevestigende mail 7 werkdagen op wachten :'(

Fun while it lasted: World Community Grid!

• WhiteAss
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-08 00:20
een keer iets vergelijkbaars gehad, had toen gevraagt wat zijn volgende aflever adres was. naar een pin automaat gescheurd en toen was ik nog net optijd om het als nog te betalen.

Verwijderd

Op woensdag 20 juni 2001 11:36 schreef Genotix het volgende:

Informatique is TE DUUR
Tis ook nooit goed :)

Informatique is niet altijd duur, de prijzen fluctueren gewoon te veel op het moment.

• P5ycho
  • Laatst online: 12:52
voor service betaal je ook natuurlijk.

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• BenJoep
Op woensdag 20 juni 2001 11:48 schreef Spokkie het volgende:

[..]

Tis ook nooit goed :)

Informatique is niet altijd duur, de prijzen fluctueren gewoon te veel op het moment.
Ik kijk er eigenlijk best vaak, en ik moet toch zeggen dat als de meeste winkels de prijzen al verlaagt hebben zij nog steeds met de oude en dus duurdere prijzen zitten. En dan ga ik toch echt wel ergens anders me spullen halen, op een heel systeem gaat je dat dan al aardig wat geld schelen. Vroeger waren ze altijd 1 van de goedkoopste maar zie dat niet vaak meer, dus vandaar mijn reactie.

:)

En jah de service is goed. Maar om daar nou extra voor te betalen.

• kmf
  • Niet online

kmf

Op woensdag 20 juni 2001 11:36 schreef kleinelievewolff het volgende:

[..]

Werk zelf als bijbaantje bij de PTT en scheur ook rond in een busje met pakjes. Bij dat soort briefjes zet ik er 'Nee, heb vanavond wel wat beters te doen!' onder. Je kan wel bellen met Klantenservice om te vragen of ze het nog een keer aan komen bieden. Er zijn mensen die dat doen en dan weer niet thuis zijn :r Bel dan niet! (Inderdaad, hier komt wat frustratie omhoog)
Gebeurt maar al te vaak dat er WEL mensen thuiszijn, maar dat jullie (postbodes dus) gewoon te snel er vandoor scheuren :)

Het duurt toch wel meer dan 10 seconden om van de zolder de bel te horen, kleren aantrekken en naar beneden kelderen hoor :)

Gelukkig hebben we nu een intercom, kan ik er even doorheen schreeuwen, dan wacht ie tenminste eventjes langer.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• Pindakaasman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07 13:25
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Informatique is TE DUUR

--------------------------------------------------------------------------------

Noem dan 1 winkel die de zelfde service heeft als informatique en goedkoper is?

Die gasten van alternate vind ik dus gewoon echt rukkers... verder zijn er nog wel meer van die goedkope shops maar als je dan zelf je pc samensteld beloven ze dat hij er binnen een week is en achteraf heb je hem pas een maand later. Omdat je vga kaar ff niet leverbaar is ofzo.
Dan zijn de prijzen alweer gedropt en weigeren ze het verschil door te rekenen....

pfff geef mij maar informatique, nooit problemen mee. :)

• BenJoep
Op woensdag 20 juni 2001 11:55 schreef Pindakaasman het volgende:
quote:
Informatique is TE DUUR

Noem dan 1 winkel die de zelfde service heeft als informatique en goedkoper is?

Die gasten van alternate vind ik dus gewoon echt rukkers... verder zijn er nog wel meer van die goedkope shops maar als je dan zelf je pc samensteld beloven ze dat hij er binnen een week is en achteraf heb je hem pas een maand later. Omdat je vga kaar ff niet leverbaar is ofzo.
Dan zijn de prijzen alweer gedropt en weigeren ze het verschil door te rekenen....

pfff geef mij maar informatique, nooit problemen mee. :)
Alternate zijn echte rukkers en daar koop ik ook nooit.

Tegenwoordig bestel ik het via internet en daar vind ik BREET eigenlijk de beste kwa service en snelheid.

En kijk maar is in de prijswatch en je zal zien dat er een hoop winkels goedkoper zijn.

Verwijderd

Maandag avond geld over gemaakt bij comptech. Donderdag nog niks :(.
Ik bel ze op. Ze zeggen meneer u heeft nog niet betaald. Ik van jawel. Na veel zeuren en na veel na kijken hebben ze toch maar toegeven dat hun fout waren.
Volgende dag was het wel thuis.

• BenJoep
http://www.comptechworld.nl/ vind ik ook nog wel redelijk, maar je moet idd wachten op die gasten, maar verder goedkoop en redelijke service.

• kleinelievewolff
  • Laatst online: 13:08
Op woensdag 20 juni 2001 11:53 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Gebeurt maar al te vaak dat er WEL mensen thuiszijn, maar dat jullie (postbodes dus) gewoon te snel er vandoor scheuren :)

Het duurt toch wel meer dan 10 seconden om van de zolder de bel te horen, kleren aantrekken en naar beneden kelderen hoor :)

Gelukkig hebben we nu een intercom, kan ik er even doorheen schreeuwen, dan wacht ie tenminste eventjes langer.
True...als je bij iedereen gaat staan wachten of er niet toevallig iemand op zolder zit, ben je wel even bezig. Ik heb trouwens ook vaak geen wisselgeld bij de eerste paar klanten. Kom op zeg! Als ik geld terug had, zou ik niet aan het werk zijn >:)

Verwijderd

Nou, voor goeie service/prijs kwaliteit moet je toch echt bij de vobis zijn hoor :P

• MaxxMark
  • Laatst online: 09-08 21:28

MaxxMark

HT is Tof!

Op woensdag 20 juni 2001 12:13 schreef Lomu het volgende:
Nou, voor goeie service/prijs kwaliteit moet je toch echt bij de vobis zijn hoor :P
LOL :) :) :)

Tjongejongejonge! Daar kan ik ook nog wel een potje van open trekken ( nee IKZELF niet persoonlijk ervaring, vrienden van me wel :( )

T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...

Verwijderd

Op woensdag 20 juni 2001 11:53 schreef Genotix het volgende:

[..]

En jah de service is goed. Maar om daar nou extra voor te betalen.
Jij wil niet betalen voor service? Moet je zelf weten. Ik betaal zelf liever iets meer en dat ik goed en snel geholpen wordt.

Ik heb 2x iets bij Informatique bestelt. En zijn waren niet de gekoopste. De eerste keer omdat ik goede reactie's had gehoort van een maat van mij. En ze waren toen snel. Paar daagjes (in het weekend bestelt dat wel). En dat beviel me wel. De tweede keer dat ik iets moest bestellen was Informatique een van de eerste waar ik keek. Van wege hun (snelle) service.

Als ik weer eens iets online bestel zal ik zeker bij Informattique kijken of ze het hebben. Dan weet ik (bijna) zeker dat het is snel is en goed is.

• BenJoep
Ik bedoel dus dat de service wel belangrijk is maar dat ik bij een andere goede winkel het zelfde kan halen voor minder, en dan ga ik toch naar die andere winkel.

Nou ken ik daar een hoop mensen die daar werken, dus als ik iets echt snel nodig heb dan geen ik ff een belletje en heb ik dezelfde dag het spul nog in handen, maar das natuulijk niet via de normale weg dan. ;)

Maar ik snap niet dat iedereen zich op de tenen getrapt voelt, omdat ik zeg dat ik het duur vind. Het is toch vaak zow. Soms zijn ze met bepaalde dingen goedkoop, maar vaak niet hor. En ik ken het bedrijf al sinds dat het bestond en toen waren ze gewoon veel goedkoepr dan andere winkels, en dat raken ze nu een beetje kwijt.

Verwijderd

Haha, same problem here..

Maandagochtend Leadtek Geforce 2 Pro 64 MB besteld bij Queens Systems. Maar had in de Pricewatch veel slechte dingen gelezen over de service, dus ik dacht dat het wel een paar weken kon duren.

Word er vanmorgen ineens aangebeld, heb ik dus geen pieken in huis :(

Kan hem vanavond na 18:00 uur afhalen maarja dan ben ik er weer niet, zzzucht.........

Verwijderd

Informatique is een goeie winkel, erg snel etc..

Overigens vind ik mycom (http://www.mycom.nl) ook erg goed. Duurt 2 dagen voordat je je spullen hebt en prijzen zijn leuk :)

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-04 17:57

Blamm

Niet meer Smart

Ik had dit ook bij Gistron. Het ging hier om 250 piek aan cd-tjes.

Di om 13:30 besteld
Wo stond de postbode op 9:15 (!!!) al voor de deur

Gelukkig had me ma eurocheques in huis

Verwijderd

Ik vindt Eynstein erug goed, en ze zijn vaak ook nog de goedkoopste. Gewoon mijn mobielenummer ff vermeld bij het bestellen (3 of 4 wat bestelt), en die ene keer dat het ff tegenzat hebben ze netjes de volgende dag gebelt (1 dag na het bestellen) met "dit hebben we niet meer, maar als we het weer hebben sturen we het zonder enige extra kosten op" , en de dag daarna weer een telefoontje: "PTT post heeft een container omlaten vallen, we hebben geen idee wat er wel en niet kapot is, bovendien kunnen we er niets uithalen i.v.m. de verzekering, we gewoon maken een nieuwe bestelling"

En de volgende dag had ik alles binnen. Helemaal top

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07:57

Wokschotel

Op 6 wielen

Ik ben ook zeer tevreden over Informatique. Meestal bel ik gewoon even op en kom het dan later afhalen, en altijd staat het al netjes klaar. Ze lijken me een voorbeeld voor de hele branche!

• Eric Oud Ammerveld
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-07-2024

Eric Oud Ammerveld

Arduino developing... :)

Informatique is TE DUUR
Joep ,kijk uit wat je zegt he.
Je hebt met dat vorige AMD systeempje van je
wel een flinke korting gehad van mij ;P

Mazls,

@@D

-=@@D=- Macbook Pro 16"

• BenJoep
Op woensdag 20 juni 2001 14:32 schreef AADNOLL het volgende:

[..]

Joep ,kijk uit wat je zegt he.
Je hebt met dat vorige AMD systeempje van je
wel een flinke korting gehad van mij ;P

Mazls,

@@D
Jah dus, maar het is toch duur. Mafkees dat je er bent ;) . Dat nieuwe systeempie had ik anders geen korting. :)

• Eric Oud Ammerveld

Eric Oud Ammerveld

Joep ,

Dat was geen systeempje ,dat was een mainboard.
Die jongens van de Logistiek hebben voor jouw 150 mainboarddozen uitgespit om te kijken of er een Multiplier jumper op zat.
Dat noem ik service :)

Helaas niet gevonden, maar daar vinden we wel wat op ;)

-=@@D=-

(School zuigt ,heb niets te doen hier)

-=@@D=- Macbook Pro 16"

• BenJoep
Is idd service, maar ik vind jullie nog steeds duur. Das dus het enige, verder geen slechte dingen over informatique, en je moet toegeven dat jullie niet zow snel zijn met het doorrekenen van de nieuwe prijzen. Me 1,33g gehaald toendertijd voor 600 piek toen die bij jullie nog voor 800 te koop was.

Geen wonder dat ik alleen maar me mobo bij jullie gehaald heb ;)

(hahaha ik zit lekker thuis een beetje te flashen enzow)

• Bubbles
  • Laatst online: 09:50

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Op woensdag 20 juni 2001 12:58 schreef cyberjoy het volgende:
Informatique is een goeie winkel, erg snel etc..

Overigens vind ik mycom (http://www.mycom.nl) ook erg goed. Duurt 2 dagen voordat je je spullen hebt en prijzen zijn leuk :)
prijzen zijn leuk???
ik kijk net ff.
TB 1GHz voor 500 piek. voor die prijs heb je bij andere zaken een 1,33 GHz

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #8

• Dennis
  • Laatst online: 20-08 20:02
Had ik ook eens bij TNT. Moest ik 9 uur van huis weg, en ik wist dat hij precies altijd 9 uur kwam. Ben ik nog apart omgelopen in de straat zodat ik hem tegen zou komen. Sta ik bij de bushalte, zie ik hem de straat inrijden |:(

2 minuten nadat ik weg was, moest ik ook weer een dag wachten :(

Verwijderd

Bestellen bij informatique heb ik nog nooit gedaan. Wel VAAK in de winkel geweest, daar moet je altijd lang wachten en de laatste maanden is het IQ van het balie personeel hard achteruit gegaan. Gelukkig ken ik er wel mensen dus effe voordringen is geen probleem :)
Informatique was vroeger beter, maar het is nogsteeds een hele goeie zaak met goed spul en goeie service.

• Beaves
  • Laatst online: 20-08 19:22

Beaves

Usque ad Finem

Wat ik ook een hele goede winkel vind, is Bolderhardware, ze leveren zeer snel en je hoeft geen geld in huis te hebben aangezien je van te voren kan betalen.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Verwijderd

RG Computers is ook zeer netjes.

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-04 15:20
Ik heb goede ervaringen met Gistron en Space-Promotion ...

• Initial G
  • Laatst online: 12:05
Op woensdag 20 juni 2001 15:16 schreef SiCnEsSs het volgende:
RG Computers is ook zeer netjes.
:? :? :? :? :? :? :? :? :?
shop survey wel eens gelezen? Daar kopen is russisch roulette met 3 kogels man!

Verwijderd

Wat ik ook goed vind van informatique is hun website. Daar kan fun-price nog wat van leren. |:(

• ddZ
  • Laatst online: 17-08 08:46

ddZ

Op woensdag 20 juni 2001 11:13 schreef P.C.Simonis het volgende:
Gisteren 256 Mb besteld bij ze. Dus ik denk, ga ik in de ochtend wel even geld tanken, want die TNTpost komt meestal 's middags. Staat die kerel om 9 uur 's ochtends me al wakker te bellen vandaag.. Rembours 178,50..
Euh.. heeft u niet toevallig een mobiele pinterminal ? neen,.. creditcard ? ook niet..

Hmm.. in mijn geval kwamen ze de volgende dag rond half 3 (neen, niet 's-nachts :P ), dus dat was wel netjes..

• ChrisW
  • Niet online
Ik heb een compleet systeem besteld bij Informatique, maar hij is pas 04-07-01 klaar.

Dat vind ik dus niet TE snel;)

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 20:40

Canon23

>>MY<< world

hehe vorige week 128mb sdram laptop geheugen van compaq bij ze besteld de vererwachte levertijd 1 tot 2 wkn, ik had het 2 dgn later in huis :O)

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• CV_SmileY
  • Laatst online: 19-08 10:21

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Op woensdag 20 juni 2001 18:27 schreef Virus.NL het volgende:
Ik heb een compleet systeem besteld bij Informatique, maar hij is pas 04-07-01 klaar.

Ik heb dit systeem verkocht. Ik kon hem helaas echt niet eerder inplannen als op de 4e (enkele producten komen namelijk niet eerder binnen). Anders had ik hem GRAAG eerder aan u uitgeleverd.

• Eric Oud Ammerveld

Eric Oud Ammerveld

Op woensdag 20 juni 2001 18:27 schreef Virus.NL het volgende:

Dan is er iets wat je graag in het systeem hebt slecht leverbaar en niet voorradig.
We rekenen 5 a 10 werkdagen voor het in elkaar bouwen en controleren (testen).
Dit proces zou je dus kunnen versnellen door een alternatief produkt er in te zetten. :)

-=@@D=-

-=@@D=- Macbook Pro 16"

Verwijderd

Op woensdag 20 juni 2001 11:13 schreef P.C.Simonis het volgende:

Nu blijkt ook maar weer sommige winkels zijn gewoon TE snel. Ja lijkt me ook zwaar voor lul staan oh sorry ik heb geen geld ik had jullie nog niet verwacht.
Pagina: 1