SSD beweegt in laptop

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart-
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 16:00
Ik heb een Samsung EVO 850 gekocht om de trage harde schijf te vervangen in een laptop.
Alles werkt, maar er is iets waar ik me zorgen over maak: De SSD is duidelijk iets minder dik dan de HDD en heeft wat speling.

Is dit gevaarlijk voor de SATA-connector? Welk materiaal mag ik hier tussenstoppen om de ruimte wat op te vullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Kijk eens in de verpakking van je SSD.
Daar zit als het goed is een plastic ring in die je op de SSD kan plakken zodat hij dikker is en niet los komt te hangen.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Anders gewoon een stukje schuimrubber erin stoppen. In mijn oude laptop zat de SSD alleen vast met wat schuimrubber omdat de bracket van de HDD er niet meer was. Zolang het maar een beetje vast zit maakt het echt compleet geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Stukkie tochtstrip? :+ Maar er zijn inderdaad vulstukjes voor. Je kunt even vragen bij een PC boer of die wat heeft slingeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 16:17:
Stukkie tochtstrip? :+ Maar er zijn inderdaad vulstukjes voor. Je kunt even vragen bij een PC boer of die wat heeft slingeren.
Ik gebruik het schuimrubber waarmee videokaarten en voedingen in de doos zitten. Dit kan je makkelijk op maat knippen en het veert netjes mee zodat je er dingen mee vast kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart-
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 16:00
McKaamos schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 16:14:
Kijk eens in de verpakking van je SSD.
Daar zit als het goed is een plastic ring in die je op de SSD kan plakken zodat hij dikker is en niet los komt te hangen.
Geen ring te zien.

Bedankt iedereen voor de suggesties. Ik ga kijken wat ik hier nog slingeren heb :)
Pagina: 1