Ik heb momenteel een probleem met mijn android telefoon (Huawei). De telefoon geeft heel de dag door een melding dat het geheugen bijna vol zit. Als ik dan bij settings -> geheugen ga kijken, zie ik dat mijn telefoon totaal 4G inter opslag ruimte heeft. De telefoon geeft hierbij aan dat er nog 0,88 G vrij is, maar daarnaast ook 7,08 alleen voor apps bruikbaar is. Ik kan op dit moment ook geen nieuwe apps/updates installeren.
Ik heb er een Sd kaart ingestopt (15 G), en deze heb ik ook als standaard locatie ingesteld. via de app 'Appmgr II' heb ik alle apps die ik mag verplaatsen al verplaats naar de externe media, maar dit lost het probleem niet op.
Heeft iemand een suggestie waar ik nog naar dien te kijken of dat ik wellicht iets over het hoofd zie omdat ik niet de volledige interne én externe ruimte benut.

Ik heb er een Sd kaart ingestopt (15 G), en deze heb ik ook als standaard locatie ingesteld. via de app 'Appmgr II' heb ik alle apps die ik mag verplaatsen al verplaats naar de externe media, maar dit lost het probleem niet op.
Heeft iemand een suggestie waar ik nog naar dien te kijken of dat ik wellicht iets over het hoofd zie omdat ik niet de volledige interne én externe ruimte benut.

[ Voor 6% gewijzigd door grezly_ op 21-11-2015 16:08 ]