Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daywalkerr
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-07 19:28
Hallo
Ik zou een adapter willen kopen voor een packard bell carbon 3.5extrerne schijf,Weet iemand welke ik moet kopen en waar ?Ik kan het eticketje niet meer lezen dus ik weet niets van de voltage enzo.
Groeten
kristoff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Zoek de handleiding ff op? staat het vast ook wel in.
Of anders de techspecs?

Dat staat vast wel op de site van PB. (techspecs en de handleiding als een PDF document oid)

[ Voor 18% gewijzigd door McKaamos op 21-11-2015 14:25 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:43
Spanning zal zeer waarschijnlijk gewoon 12V zijn, aangezien dat de standaard spanning is (naast 5V), waar een 3.5" schijf op werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi daywalkerr, Beste Kristoff,

Het is dit forum wel noodzakelijk dat je eigen inzet toont. In jouw geval is je startpost veels te summier. Al heb je beperkte informatie, dan kun je nog wel informatie leveren die wél beschikbaar is. Het exacte type, een foto van het appartaat en de aansluiting waardoor je externe schijf stroom krijgt (de plug) enzovoorts.

Het lijkt er nu erg op dat wij jouw probleem moeten oplossen, en dat is niet hoe het werkt hier op GoT. Wij kunnen jou hooguit helpen om zelf je problemen op te lossen. Probeer in het vervolg te letten op zaken als eigen inzet en bieden van voldoende informatie voor anderen om jou te helpen.

Vriendelijke groet,
CiPHER
Moderator OT

Dit topic is gesloten.